D. schuift haar hele bed door en wordt regelmatig boven de dekens wakker, we willen haar dus graag in een slaapzakje laten slapen. J. was ouder en vooral een stuk groter toen ze in een slaapzak ging slapen...heb dus geen ervaring met kleine, smalle slaapzakjes... Ben dus op zoek naar merken/winkels die slaapzakjes vanaf maat 56 verkopen en die ook smal vallen en kleine hoofd- en armgaten hebben. Iemand enig idee waar ik die zou kunnen vinden? (En dan ben ik ook nog 'veeleisend': ik vind een euro of 15 voor een slaapzakje genoeg.)
Dacht het al, maar op de site zag ik ze niet...maar in de winkel hebben ze ze dus wel? Dan ga ik daar even langs.
Maar die van Lodger zijn 40 euro (ze zijn nu wel in de aanbieding bij de Baby-dump, maar dan nog iets van 23 euro). Vind ik aardig aan de prijs... Geef dat geld dan liever aan kleding uit. Had ze nl met google gevonden...
Prénatal! Heb daar toen voor mijn zoontje ook newborn slaapzakjes gekocht, waren volgens mij rond de 10 euro.
Als je een goede aansluitende slaapzak wilt kom je toch bij Lodger uit. Ik had er een voor mijn dochter en het zag er zo fijn uit als ze hem aanhad. Ik had de kleinste maat, ze was er wel snel uitgegroeit. De Lodgers blijven wel lang mooi. Dus je hebt hem zo weer verkocht. Ik bewaar hem zelfs voor ons tweede wonder mocht die komen. Ik kan echt zeggen dat het er nog netzo uitziet als toen ik hem net had gekocht. Ook zijn ze erg handig voor in de maxicosi en kinderwagen door de ritsjes.
Ik heb de mijne toen bij de kruitvat gekocht van bambino. En bij wibra hebben ze ook vaak kleintjes hangen.
ik vind de slaapzakjes van prenatal erg goed! lengte maat 60. armsgaten en hoofdopening niet zo heel erg groot. van de hema vind ik ze wisselend. winterslaapzak had wel kleine hoofd en arm opening. nu zomerslaapzak gekocht en de hoofd en arm openingen zijn stuk wijder. zelfde maat. hoofdje kan er nog doorheen dus die moeten weer terug. vind zelf 10-15e ook de max hoor! heb in het begin slaapzakkjes gehad van de wibra lengte maat 50 die waren ook heel goed. maar heb een klein bewegelijk meisje met 5 maanden 61cm slaapzakjes prenatal maat 60 aan de krappe kant nu
Ik had er gister twee bij de Wibra gekocht, 70 cm was daar de kleinste maat. Maar breed...en grote hoofd- en armgaten. Ga dus maar even langs de Hema en de Prénatal. En als ik niets kan vinden, dan maak ik die van de Wibra zelf wel passend met de naaimachine... Ik wil toch minstens twee slaapzakjes en dan vind ik Lodger een beetje een duur grapje... Voor die 65 euro verschil in prijs stik ik er dan wel een paar extra naadjes in. Kan ik die 65 euro uitgeven aan leukere dingen.
ik heb van koeka een katoenen slaapzak gehad, dus niet de badstof versie, voor de zomer, die was ook smal. en idd de lodger, die hebben we ook gehad, die zat al gegoten, en idd makkelijk doorverkocht!!
Isi mini met lange mouwtjes... Blijven ook echt heel mooi, maar goedkoop zijn ze niet, maar de grotere maat licht al klaar voor onze kleine uk en zien er nog als nieuw uit. Ook super handig bij het verschonen. Eventueel zijn ze misschien op mp wel te vinden, ik wil niets anders meer!
Isi mini had ik van iemand anders ook doorgekregen. En zonder mouwen - bij de oudste heb ik nog nooit een slaapzak met mouwen gebruikt - zijn ze 16 euro, dus dat gaat ook nog wel. Heb nu twee kleintjes van Kiddopotamus besteld. Die schijnen ook goed te zijn en ze zijn vrij goedkoop, dus kan ik mooi uitproberen of ze inderdaag goed zijn zonder er veel geld aan kwijt te zijn. Is het niets, dan ga ik ze alsnog van Isi mini kopen.
Hier ook prenatal (al vanaf maatje 60cm)en hema en erg tevreden. Heb ook een smal kindje met klein koppie.