Tripp trapp newbornset: aanrader of afrader?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door chantal85, 13 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Tripp Trapp newbornset: aanrader of afrader?

1. Aanrader, heb hem zelf in gebruik (gehad) en zou hem zo weer kopen

2. Afrader, achteraf het geld niet waard geweest

3. Ik heb hem al wel gekocht maar nog niet in gebruik

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    De titel zegt het al: aan of afrader?
    Wij zijn ons aan het orienteren op de uitzet en er is nu een mooie actie bij de babymax in veenendaal. Doen of niet doen?

2. pasjuh

pasjuh Actief lid

22 nov 2010
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo.
    Ik werk op een kdv en daar hebben we er een. Het is heel gezellig aan tafel, als je kindje wat langer klein blijft, maar groeit je kindje snel, dan heb je er maar korte tijd plezier van...
    Succes met het maken van een keuze!

3. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.083
    12.042
    113
    Wij hebben er twee zo goed als nieuw op marktplaats gekocht. Diegene die ze verkocht had er altijd een hoes om gehad, vandaar dat ze z.g.a.n. waren, ze had ze namelijk wel veel gebruikt en was er erg blij mee!

4. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

heel fijn! Bij mijn eigen zoontje met veel plezier gebruikt en gebruik hem ook graag bij oppaskindjes. Ik vind wel dat je hem lang kunt gebruiken totdat ze in de stoel zelf kunnen zitten. En ook bij langere kinderen past het goed, want de mijne zijn klein, maar wel lange oppasjes in huis.

5. Misstiara5

Misstiara5 Actief lid

29 sep 2012
    436
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij hebben niet gekocht, maar mijn zus heeft hem en ik mocht hem lenen. Ik zei aldoor nee. Toch maar meegenomen en ik ben er zo blij mee! Wat ontzettend leuk en heerlijk genieten met je mannetje aan tafel. Hij speelt een beetje, of kijkt mee. Erg leuk! Ik ben er iig erg blij mee. Mij. Zoon is nu 6 maand en krijgt nu zijn fruithapje ook in de trip trapp.

6. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Wij hebben ook de newbornset. de babyset hebben we ook en gebruiken we nu, maar voor de eerste hapjes etc vond ik het erg fijn dat hij hierin kon zitten! En hij kan er wat makkelijker even gezellig bij aan tafel / tijdens het koken..

7. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    Ik vond het wel een handig ding maar zo klein!!

Onze kids worden geboren met dik 8 pond met 38 weken , deze al denk ik geen ander verhaal worden (denk ik) maar tot wanneer kunnen ze erin (gewicht / lengte)

We hebben al 2 stokke stoelen met babyzitjes dus een newborn setje lijkt mij wel fijn! Maar hoe lang doe je ermee anders kan ik net zo goed een wippertje gebruiken als het maar 2 maanden ofzo is..

Met 3 maanden waren die van mij al rond de 7 kilo en 65 cm dus geen kleintjes :( maar goed met 4 maanden begon die van ons ook al te staan in zijn box (de eerste dan, de tweede deed het gelukkig wat rustiger!)

8. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik vond hem wel heel erg fijn. We hadden wel zonder gekund maar vond het wel erg fijn haar te kunnen betrekken bij de eetmomenten of erbij kunnen zetten als ik in de keuken bezig was.
    Groenten en fruit heb ik er niet in gegeven omdat ik heb belangrijk vind dat ze dan goed rechtop zit. Nu zit ze in de babyset.

9. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Hier wel gekocht tijdens een actie maar nog niet in gebruik. Toen ik zag voor hoeveel ze op MP nog weggaan heb ik niet getwijfeld. Het lijkt mij ontzettend handig.

10. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Aanrader! Heb m overgenomen vaneen bekende en was er erg blij mee! Staat nu achter t schot te wachten tot nummer 2 er is.

11. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    Heb 'm zelf niet, maar vriendin wel. Heeft ze gekregen. Ze had 'm anders ook nooit zelf gekocht. Dat is het geld echt niet waard. Hij is namelijk ontiegelijk klein!

12. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Ik heb hem, siem zit er nu al 4 weken in. Als wij eten is hij wakker en soms mopperig dus dan zit hij er bij. Ideaal

13. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Pas gekocht met 4,5 maand, maar heel veel aan gehad! Lijkt klein, maar de beentjes kunnen er makkelijk uit "bungelen". Tot een maand of 7, toen hij echt goed kon zitten erin gelegen. Voor de aankomende baby ook ideaal. Wij konden hem wel voor de helft bij de stokke tripp trapp krijgen, dat scheelde:D

14. Mamavan31984

Mamavan31984 Actief lid

30 dec 2012
    109
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb hem zelf niet, omdat wij ook geen stokke trip trap hebben, maar het lijkt me een super uitvinding.
    Juist rond etenstijd is zo'n kleintje soms aan te mopperen en helemaal als je meerdere kinderen hebt, lijkt het me heel gezellig om met zn allen aan tafel te zitten.
    Ik weet de afmeting verder niet, maar een kennis van mij heeft hem en is er super blij mee. Ze vindt het erg leuk dat haar kleintje er bij kan zitten.

Ik zou het doen, en als je een kinderwens hebt voor meer kinderen dan is het het geld ook meer dan waard!

15. proudmommy2013

Aanrader is op mp kopen
    Het is wel prijzig voor de tijd dat je het gebruikt, maar zelfs fysio vond het de uitvinding van de eeuw voor babies.
    Hoevaak kindjes die net niet rechtop kunnen zitten toch n een stoeltje worden gezet en dan zo ineengezakt erbij zitten....
    Jammer dat we hetniet makkelijk mee kunnen nemen met uiteten..

16. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Ik vind ze op mp echt nog niet zoveel goedkoper, in aanbieding heb je m al snel voor 90€. Ik denk dat we m morgen gasn kopen, het op ern dealtje gooien, kinderwagen, tripp trapp met newborn en babyset met tuigje, hebben we meteen alles in 1. Alles mag terug mocht t misgaan, dus daar hoeven we ook niet over te twijfelen. Tot nu toe zijn de meeste reacties positief! Dank voor het reageren!

17. proudmommy2013

Waar gaje kopen? Babydump doetniet aan deals omdat ze " gratis" dingen erbij doen...

Wij hebben op mp voor 70 euro gekocht

18. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Ook de reden waarom wij m nieuw gekocht hebben. Op mp zijn ze idd nog erg duur en dan heb ik voor 20 euro meer ook liever een nieuwe.

Deel Deze Pagina