ik ben nog op zoek naar 2 witte kruikhoezen maar overal waar ik kijk zijn ze of wit blauw of wit roze. of wit met een zwarte streep of poppetjes erop. heeft iemand enig idee waar je helemaal witte krijgt?
Ik heb geen antwoord op je vraag, maar bij ons zei de kraamzorg dat je geen kruikhoezen mocht gebruiken, dat je er gewoon hydrofiele doeken omheen moest binden. Met zo'n hoes kan de kruik gaan rollen, terwijl door de knoop die je in de hydrofiele doek legt, de kruik stevig blijft liggen, wat dus veiliger zou zijn.
Hema! tenminste, daar heb ik er 2 gekocht. Badstof, wel met een geborduurd uiltje erop, maar dat is ook in het wit. Dus valt niet zo op. Heb voor je op de hema-site gekeken, maar daar staan ze helaas niet op.
Las ik laatst in kraamzorg-gids die we hadden gekregen...Jammer van die hoezen die ik heb gekocht, maar ze komen vast wel een keer van pas als kindje ouder is.
Bij de babydump hebben wij witte hoezen gekocht Basic Collectie Kruikenzak Wit | Kruikenzakken | Baby-Dump En wij mochten ze ook niet gebruiken in de kraamtijd. Maar na die tijd heb ik er zelf al gebruik van gemaakt. En inderdaad als het kindje ouder is doe je die zak er gewoon om.
Ja dat klopt inderdaad! maar dat wist ik ook al.. ik wilde de hoezen eigenlijk alleen maar hebben voor de sier voor als je de kruiken in de kamer zet. ziet toch net wat mooier uit zon witte kruiken dan wanneer je zon lelijke ijzeren kruiken in het kamertje hebt staan. ik ga de hema eens proberen zometeen.
Hema indd. Tien maanden geleden mocht ik de kruik. Of wel in een hoes doen en zo in bed leggen. Bijzonder dat het allemaal zo snel verandert!
Kraamverzorger heeft hier niets over gezegd. Er kan als extra toch sowieso wel een hydrofiel om? Heb ze hier van de prenatal, wit. Wel bij zo'n froot filiaal, hier in de stad hebben ze geen witte.
Heb net toevallig bij Prenatal 2 witte gekocht. Zit wel een heel schattig beertje op geborduurd met grijze stiksels. 4,99 p.stuk
hier heeft de kraam er niks van gezegd en het staat ook nog op hun uitzetlijst in het kraamboek, die moest ik gebruiken bij aanschaf spullen dus ook 2 kruikenzakken. bij de eerste heb ik die ook gebruikt. ik legde ze tussen de dekentjes dan rolde zo ook niet weg.
Hier ook van de hema, klein wit borduurseltje er op maar dat valt nouwelijks op. Bij mijn 2 jarige dochter mochten we ze niet gebruiken (althans, er werd mijn vriend geleerd hoe hij de hydrofiel moest draaien), bij mijn pasgeboren dochter wel. Achteraf geldverspilling dus eigenlijk, daar je ze überhaupt maar een goede week gebruikt....