Wij willen heel graag een Tripp Trapp aanschaffen. Maar mijn schoonzusje wist mij te vertellen dat je een Tripp Trapp niet mag gebruiken op een tegelvloer met grote/ongelijke naden (dat hebben wij dus). Ze vertelde dat een of andere beveiliging tegen omkiepen (speciale dopjes?) dan niet meer werkt. Ik heb dit geprobeerd na te zoeken op de Tripp Trapp site, maar ik kan hier niets over vinden. Heeft iemand dit ook al eens gehoord? Is dit waar?
zegt mij niks. Wij hebben m op een houten vloer (redelijk glad) met groeven tussen de planken. Wel vaak nieuwe viltjes eronder plakken. Verder nooit problemen. Zou niet weten hoe dat ding zou kunnen omvallen.
Wij hebben zelf geen tegelvoer, maar mn zus en vrienden wel en die hebben ook een tripp trapp. Heb ze er nooit over gehoord.
Bij ons staat de triptrap gewoon op de tegelvloer hoor... in de aanbouw waar de eettafel staat liggen tegels en vloerwerwarming maar geen probleem hoor... wel duwt Teun de triptrap naar achter maar omdat hij schuift kiept hij niet om ook hebben wij er nog geen nieuwe viltjes eronder gedaan. dus ik zou zeggen het kan....
Hier ook een trip trap op een tegelvloer met redelijke voegen. Geen problemen! Mijn zoontje duwt hem weleens naar achteren, maar dan schuift hij gewoon.
Oke! Dat is fijn om te horen. Ik begreep namelijk dat hij door die groeven niet zou schuiven maar kiepen. Maar dat is dus niet zo. Joepie!
Hier ook een tegelvloer, geen probleem! Super stoel de tripp trapp, ben er erg blij mee! Groetjes Senna