buggy twijfelgevalletje

Discussie in 'Verzorging' gestart door mamamadelon, 20 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    mijn zoontje wil graag met wandelen om zich heen kijken ,nou heb ik hem al een tijdje in de kinderwagen maar dAn heb ik het wandelwagen deel erop gezet. alleen als ik hem op stand 1 zet zodat hij een beetje rechtop zit vind ik dat toch te hoog.

nou heb ik een buggy,de titanium baby,en die laagste stand is veel platter dan die van de wandelwagen.

wat vinden jullie,zou het heel veel schade aanrichten als ik hem daarin doe?
    (uiteraard alleen kleine stukjes van niet langer dan een halfuur)

2. anne82

anne82 Bekend lid

16 mrt 2008
    838
    0
    16
    Ik denk dat dat wel goed gaat hoor. Het ligt er denk ik ook een beetje aan hoe je zoontje zich verder ontwikkeld, wat spieren betreft enzo. De ene is sneller dan de andere.

Maud was met 6 mnd te groot voor de bak, en heb haar toen liggend/half zittend in de kinderwagen meegenomen. Dat ging prima!

3. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    voor kleine stukjes moet het wel kunnen. Het verschil zit hem vaak in de banden. Van de wandelwagen zijn dat meestal luchtbanden dus die vangen meer schokken op. Buggy's hebben meestal plastic banden dus rijden ze schokkeriger.

Maar je kunt de wandelwagen toch ook platter zetten? Of was dat juist nog te hoog?

Deel Deze Pagina