Tripp trapp verven

Discussion in 'De babyuitzet' started by foetbal, Jun 8, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. foetbal

foetbal Actief lid

Feb 20, 2008
    209
    0
    0
    Ik kan een tripp trapp kinderstoel overnemen. Is alleen behoorlijk afgesleten, kale plekken op zitgedeelte en voetensteun.

Heeft iemand hier ervaring met het lakken van zo'n stoel?
    Als ik hem schuur en weer opnieuw lak, zal alles dan nog in de daarvoor bedoelde gleufjes passen, of zullen de plankjes te dik worden en de stoel daardoor onbruikbaar.
    Vind het ook zonde nog wel veel geld uit te geven (en er veel tijd en werk in te steken) en dan nog niets te hebben.

2. Jalea

Jalea Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    2,396
    0
    0
    ik zie dat niemand gereageerd heeft... en het al maanden geleden is. ik weet niet of je 'm uiteindelijk gekocht hebt, maar voor wie tegen hetzelfde aanloopt: de houtkleur stoelen zijn best aardig te schuren en te lakken, de geverfde stoelen vind ik zelf een stuk lastiger. het is best lastig om echt mooi te verven, verf werkt heel anders dan lak.
    schuren en lakken wil denk ik prima qua dikte van de plankjes, ik denk dat je ze er zo weer tussen schuift. ik denk dat je met verf eerder er tegenaan loopt dat het net niet ertussen past e.d., tenzij je alles gaat spuiten ipv met de kwast
    dus... als ik jou was zou ik de stoel alleen overnemen als hij echt véél goedkoper is dan een nieuwe

Share This Page