hoi, ik had een tijd terug een topic geplaatst over betaalbare geboortekaartjes, maar ben er inmiddels wel uit dat ik ze niet via internet wil bestellen. heb een aantal proefafdrukken aangevraagd, en vind ze toch allemaal stuk voor stuk tegenvallen. ik wil gewoon een boek vast kunnen houden en daar uit kiezen, lekker ouderwets. zoek nu een betaalbare drukkerij in tilbrug, maar degene die ik tot nu toe heb gesproken drukken alleen vanaf een eigen origineel, en weet dus niet waar ik moet zijn om een boek te kunnen kijken. heeft er iemand tips, liefst in tilburg?
Hoi Miffy, Habe drukkerijen (zilverlindestraat) in Tilburg is wat ons betreft een goede. Hebben echt veel verschillende boeken op voorraad en wij zijn er perfect geholpen. Kaartjes worden in de komende weken gedrukt,dus ik kan je daarover nog niets vertellen.... Qua kosten viel het ons ontzettend mee, in totaal (incl postzegels) zal het rond de 200 uitkomen voor 80 kaartjes. Wij vonden dat betaalbaar, maar ik kan natuurlijk niet in jouw portemonnee kijken.. succes!! Evelientje
Wij zijn geweest bij drukkerij Smits op de korvelse weg. Hij heeft een hoop boeken waarin je lekker mag bladeren. Vanaf de pc krijg je toch een heel ander beeld dan in het echt, vonden wij ook.
Wij hebben onze geboortekaartjes besteld bij een drukkerij in Tilburg aan de buurmalseplein. Nieuw GbG Reeshof - Grafisch buro Goirle bv Je hebt er veel boeken en veel keuze en je mag de boeken mee naar huis nemen om op je gemak te bladeren. We komen nu ook in het wijkkrantje.