Tripp Trapp vraag

Discussion in 'De babyuitzet' started by sidmick, Nov 18, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    wij zijn ook erg blij met de trip trap, vooral het samen kunnen eten, en dat hij dan ook echt bij ons aan tafel zit vind ik erg leuk!
    hij is verder niet heel groot, dus staat niet de weg ofzo. we hebben wel een tuigje gekocht sinds een maandje ongeveer (kleine was toen bijna anderhalf), want hij kon er zelf uit en das niet echt de bedoeling natuurlijk. als hij even alleen aan tafel zit schuif ik m voor de zekerheid ook altijd een stukje naar achter.
    Maar verder: hele fijne stoel, voor nummer 2 komt ie er zeker ook!

2. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,803
    4,189
    113
    Nou de tripp trapp staat hoor. En jeetje wat ben ik er blij mee. Het is (na mijn bugaboo :) ) de beste aanschaf die we gedaan hebben!

3. linda84

linda84 Fanatiek lid

Sep 3, 2006
    4,383
    36
    48
    Haha die twee gaan goed samen he ! Hier ook. Beide duur in aanschaf maar het werkt geweldig.

4. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,803
    4,189
    113
    Hoe zit het eigenlijk met de kussentjes? Ik zit erover te denken zo'n kussen te latenmaken zoals eerder hier werd vermeld. Maar die kan toch niet gelijk met de babyset (die rugsteun) erin? Is het dan wel zinvol om kussens aan te schaffen?

5. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

Apr 16, 2008
    2,099
    0
    0
    jawel, dat kan wel hoor, dan zitten ze vaak juist wat steviger omdat de ruimte wat kleiner wordt en zakken ze niet zo opzij en onderuit.

Share This Page