Triptofem ipv deca

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Staffie84, 14 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Iemand ervaring met Triptofem?

Bij ICSI 1 kreeg ik Deca hier had ik geen bijwerkingen van, deze keer krijg ik Triptofem omdat Deca niet meer door hun wordt gegeven.

iemand er ervaring mee?

2. Nicky86

Nicky86 Actief lid

29 feb 2012
    268
    5
    18
    Ik spuit op dit moment ook triptofem. Zit wel iets meer vloeistof in maar verder bevalt ie mij goed. Van deca had ik elke avond hoofdpijn bij triptofem geen last van. Ook spuit ik nu bemfola ipv puregon, hier ben ik wel vaan misselijk van.

3. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    Vond triptofem hetzelfde als deca qua bijwerkingen, maar baalde vooral van de bottere naaldjes (misschien pech daarmee gehad?).

4. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

11 apr 2014
    1.111
    75
    48
    Ik vond Triptofem de eerste dagen niet prettig vanwege de hoeveelheid vloeistof. Na een paar dagen was ik er aan gewend en geen klachten gehad. Succes!

5. Nicky86

Nicky86 Actief lid

29 feb 2012
    268
    5
    18
    Klopt heb ik hier ook last van, moet soms echt doordukken en dat zorgt wel voor de nodige blauwe plekken.

6. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Dank je wel meiden.
    Ik had juist gehoopt op scherpere naalden omdat ik die van de Deca al zo bot vond maar helaas...lees dat het net zo is

Ik ben erg benieuwd hoe het mij zal gaan bevallen, ik gebruik het straks in combinatie met fostimon, dat is wel gelijk aan vorige keer

7. LaLaS

LaLaS Fanatiek lid

13 sep 2013
    1.100
    197
    63
    Vrouw
    Ik heb ook de combinatie Triptofem en Fostimon gespoten. Ik heb verder geen ervaring met deca maar wat ik deed was gewoon flink hard prikken... heb 1 keertje gehad dat ik 'terugstootte' doordat ik dus blijkbaar te zacht prikte maar verder is het goed gegaan :) was dan ook na de eerste tp zwanger! (Icsi)

Deel Deze Pagina