Klein vraagje aan diegenen die al eens terugplaatsing van een blastocyst hebben gehad: welke kwaliteit had die , en wat was het resultaat?
Ja ik 3x eerste terugplaatsing niks uitgekomen, 2e x mijn zoontje uit geboren en 3e keer helaas uitgelopen op een missed abortion bij 10 weken zwangerschap.
Hier op 23 januari een blastocyst teruggeplaatst gekregen. (Cryo zelfs) En zie mijn banner! Maandag 12 weken zwanger van een tweeling!!!
Hoop voor jou ook op een positief resultaat! Ik testte overigens ook al 4 dagen na terugplaatsing positief! Succes!!!
Dankjewel! Ik ga mij proberen in te houden met testen tot volgende week zaterdag . Ik mag sowieso niet te vroeg testen want heb pregnyl gehad
Hier ook terugplaatsing blasto en zwanger!!! Was 1e keer blasto daarvoor 6 terugplaatsingen met embryo's tussen 6 en 10 cellig.
Nieuw hier 24 maart terugplaatsing blastocyst ,vandaag licht roze bij het afkuizen ,hopelijk is het innestelingsbloed
16 februari verse terugplaatsing blastocyt maar mislukt en direct verder kunnen gaan met een cryo blactocyt op 25 maart en hopelijk blijft het plakken. xxx
In het verleden 3 keer een blasto terug geplaatst gekregen en 3 keer zwanger.Helaas de eerste 2 keren een miskraam gekregen,maar de derde was een blijvertje en is mijn zoontje van ruim 17 maanden geworden