Onze zoon word volgende week zondag 2 jaar en we hebben nu al een luxe probleem. Wat moet ik vragen voor hem. Opa en oma willen graag een kado geven aan hem maar ik heb echt geen ideeen meer. Het kado mag rond de 50 euro kosten. Het volgende heeft hij al of hij krijgt het op zijn verjaardag. racebaan autogarage werkbankje driewieler accuauto bal beker en broodtrommel boekjes puzzels Hopelijk hebben jullie nog ideeen want ik staar me een beetje blind geloof ik.
Mijn neefje wordt zondag twee jaar en ik heb gekocht: Vingerverf, kliederschort, blok met schetspapier en een stapel gekleurd papier. Kan ie lekker kliederen met verf en mama kan het nog op de deur plakken ook! Kortom: knutseldingen. Mijn eigen zoontjes is ook gek op klei. Als hij in een groter bedje gaat / ligt kan je ook dekbedovertrek-setjes vragen. CD'tjes of DVD'tjes Alvast een hele mooie dag gewenst!
Ik weet niet of je een zandbak heb met spulletjes. Wij hebben dat verleden jaar gedaan toen onze zoon twee werd. Hij heeft toen een grote schep, hark en bezem gehad, een succes. Ook kan een kruiwagen leuk zijn of grote vrachtwagen met laadbak.
Toen mijn nichtje 2 werd heb ik haar zo'n knikkerbaan gegeven (http://www.jolietoys.nl/images/knikkerbaan.jpg); groot succes! Volgens de mw van de (ouderwetse) speelgoedwinkel in Delft houden kindertjes van 2 vooral van herhaling-herhaling-herhaling. Daarom is zo'n knikkerbaan ideaal, schijnt. En verder veel knutselspul, idd. Das altijd wel goed, toch...?
Nick wordt ook bijna 2 jaar en zal een keukentje krijgen van opa en oma. Abonnement voor de dierentuin? Thomas de trein doet het ook goed hier!
Een aquadoodle! Dat is helemaal je-van-het hier! Ook lekker makkelijker, lekker schilderen( er zit een stift bij maar met een kwast is het veel leuker) met water en daarna wordt hij weer lekker droog om weer helemaal opnieuw te beginnen. Ideaal om mee te nemen op visite...
Duplo os bij ons ook favoriet. Maar met de aqua doodle spelen ze ook heel veel (heb ik gekocht op de webwinkel van Nijntje. Groetjes, Josie
Hier ook een knikkerbaan. Groot succes. Duplo altijd leuk. Verder is meneer toch wel erg gek op alle soorten auto's
Ondanks alle dure kadoos de ze kreeg is absolute favouriet: Het stickerboek... Verder: duplo, puzzels, boekjes en de step (steppen kan ze nog niet, maar wel mee rondlopen, op zitten, tasjes aan hangen, pop er op enz enz enz. Goed voor haar evenwichtsgevoel).
Wij hebben voor het zoontje van vrienden van ons een handpop van de Efteling gegeven. Vond ie he-le-maal geweldig.
Ik zit met hetzelfde dilemma mijn zoon wordt over 2 maanden 2 jaar en ik zit ook al te denken wat moet ik hem geven? zit zelf te denken aan een tractor met een kar voor in de achtertuin, zo 1 waar hij zelf op kan zitten en kan trappen. Of zo'n motor met een accu. Maar een knikkerbaan lijkt me ook leuk! Ik denk dat mijn zoon dit ook heel leuk gaat vinden.
Thomas de trein is hier favoriet, maar zo'n traptractor voor in de tuin zou het ongetwijfeld ook goed doen. Knutselen moet je kindje maar net van houden; Jelle vindt er al niks aan om te kleuren. Hij heeft een aquadoodle maar daar doet ie niets mee. Zandbak is natuurlijk zeker met de aankomende lente en zomer ideaal! En een keukentje vind ik ook een hele goede tip. Opa en oma hebben er eentje staan thuis, en daar wordt dan ook altijd wel mee gespeeld door Jelle.
Iedereen bedankt voor het mee denken en het reageren. We zijn eruit gekomen en het is het volgende geworden. van ons krijgt hij een racebaan van opa en oma een autogarage van de andere opa en oma een kinderradio van mijn schoonzus een werkbank van mijn zusje een beker en broodtrommel om sraks mee te nemen naar de peuterspeelzaal Verder hebben we aan vrienden spullejtes voor buiten gevraagd zoals een emmertje en schepje en een bal. F heeft al een loopmoter die heeft hij vandaag voor het eerst meegehad naar buiten. (we gebruikten het altijd nog binnen) Hij vond het helemaal geweldig. Met de zomer gaat de loopauto ook naar buiten dan kan hij zich wel vermaken.