Trisomie 13

Discussie in 'Vlindertjes van 17 - 24 weken' gestart door Ingrid1979, 4 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anne1234

    Anne1234 Actief lid

    25 mei 2011
    346
    0
    0
    dutch capital
    Wat een verdrietig nieuws! Helaas weet ik wat het is om je kindje te moeten laten gaan en dat is hartstikke moeilijk. Wil jullie dan ook veel sterkte wensen!
     
  2. SuperMama87

    SuperMama87 Fanatiek lid

    16 apr 2013
    1.067
    202
    63
    Verschrikkelijk! Heel erg veel sterkte.
     
  3. ladytijger

    ladytijger Fanatiek lid

    Verschrikkelijk nieuws heel veel sterkte
     
  4. LoPi

    LoPi Bekend lid

    7 mrt 2012
    520
    278
    63
    Vrouw
    omgeving Deventer
    Wat een ^$^&*&-nieuws! Ook wij hebben dit nieuws gehad en besloten om de zwangerschap van onze zoon af te breken. Wat ik je in ieder geval kan aanraden is om je tijd te nemen! Zorg ervoor dat je zoveel mogelijk herinneringen verzamelt. Als je meer concrete zaken wil weten, laat het me weten, dan vertel ik je ons verhaal in een pb of mail.

    Ik wens je heel veel sterkte, en probeer nog even te genieten van het wondertje in je buik!
     
  5. JoyofLiving

    JoyofLiving Fanatiek lid

    10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Ik wil je weer veel sterkte wensen maar eigenlijk heb je ook zo weinig aan die woorden is mijn ervaring. Wat Lopi zegt ben ik het mee eens, probeer zoveel mogelijk herinneringen te verzamelen. Laat desnoods nog een 3D echo maken op DVD maar laat je ook goed informeren wat er allemaal mogelijk is, er kan en mag zoveel in deze tijd. Ook aan mij kun je vragen stellen, via dit topic, of pb wat je maar wil. Wij hebben de zwangerschap van onze dochter afgebroken bij 23w3d.
     
  6. Rikigf

    Rikigf Actief lid

    18 jan 2013
    171
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje. Moeilijke tijd. Een maatschappelijk werker kan je al veel tips geven. Veel om over na te denken. Leg alles vast. Maak veel foto's (kan een professionele fotograaf ook maken, kosteloos) filmpjes, evt. 3D echo. Ik vind het heel fijn om in mijn meisjes doos te kijken. Ik heb voor onze dochter twee omslagdoekjes gekocht, waarvan ze er één de dagen na de geboorte om heeft gehad. Deze heb ik bewaard. Denk goed na over wat je wilt. Er is zoveel mogelijk. Wil je dingen weten vragen, doe dat gerust! Sterkte.
     
  7. marjol

    marjol Fanatiek lid

    14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.
     
  8. wendy339

    wendy339 VIP lid

    27 okt 2010
    9.513
    883
    113
    Sterkte meis!
     
  9. Inge83

    Inge83 Lid

    12 jun 2012
    60
    0
    0
    Lieve Ingrid,

    Onze dochter is op 1 juli geboren, ook met trisomie 13. Bij ons was het heel onverwachts. Zoals andere al hebben aangegeven neem de tijd en probeer zo veel mogelijk herinneringen te verzamelen. Wij waren ontzettend blij met de foto's die ze hebben gemaakt in het ziekenhuis. Als we willen hebben we altijd de mogelijkheid om ze te bekijken. Heel veel sterkte!
     

Deel Deze Pagina