Ik ben nu 7 weken zwanger en heb de afgelopen 2 weken bruinverlies gehad. Dat werd dit weekend ineens meer en heb gister ook helderrood verloren met een stolseltje (alleen bij afvegen). Daarna is er niks meer gebeurd...ja...alleen het bruinverlies bij het afvegen en een beetje in mijn inlegkruisje, wat dus al zo was. Nu heb ik net de verloskundige gebeld en mijn verhaal gedaan en nu mag ik dus vanavond om 18.00 uur komen om te kijken of alles goed is en om te kijken hoever ik nu precies ben...toch wel spannend. Zijn er mensen die ervaringen hebben met een inwendige 7 weken echo?
Ik was 8 weken (dacht ik, bleken er 14 te zijn) Ik vond het heel erg meevallen! Was een beetje koud maar verder pijnloos! Ik heb ook bloedingen gehad in deze zwangerschap wel 3 met 1 keer een stolsel zo groot als een ei! Dus het hoeft niets te betekenen. Zolang je geen krampen hebt hoop houden! Liefs
Hie ook ervaring, stelde niet zoveel voor. Overigens begon ze met 6 weken me een uitwendige echo en daar was al een kloppend hartje op te zien! Inwendig daarna voor de zekerheid ivm bloedverlies. Bloedverlies heeft hier 12 weken aangehouden, bij 15 en 23 weken weer en geen oorzaak te vinden. Het hoeft dus niet altijd foute boel te zijn.
Inwendige echo stelt echt niks voor, vorige week eerste echo gehad en 26 september weer. Hopen dat het bruin verlies niets geks is, succes!
Bedankt allemaal! Lief, jullie reacties. We gaan het vanavond meemaken! ik laat het weten! (waarschijnlijk pas morgenvroeg, want moet 's avonds ook nog ergens anders heen)