Ik weet niet wat er met onze senseo is, maar de koffie is echt niet meer te nassen! Heb m al met azijn doorgespoeld en uiteraard goed nagespoeld, maar de koffie blijft bitter. Zo erg dat ik dubbel melk en dubbel zoetje erin moet doen! Wie heeft er tips?
ontharden inderdaad... wij hebben het ook een keer met pads gehad die niet meer goed waren...ja ja, die dingen hebben ook een houdbaarheidsdatum... alleen zijn ze vaak zo lang houdbaar dat je het niet in de gaten hebt he?
Wij hebben speciaal poeder van Senseo om te ontkalken...geen idee of azijn net zo goed werkt, je zou haast denken van wel. Bij ons kwam er met dat poeder in ieder geval een hoop troep uit
Misschien dat poeder eens proberen.... waar koop je het en is het duur? ingef: nee de pads zijn goed haha die gaan zo hard hier.Maar misschien is de koffie zelf veranderd, zal ook eens een ander merk proberen. Verder nog mensen dit probleem of tips?
Wij hebben dat poeder bij de Mediamarkt gekocht maar volgens mij overal waar ze Senseo-apparaten verkopen, verkopen ze dat poeder ook.
Klopt als een bus! en anders moet je ff bij onze geschenkenwinkels kijken want daar verkopen ze het ook. Of via de website: Douwe Egberts &meer - Home
Die van mij was wel ouder hoor, ik denk een jaar of 4 of 5. En ik had hem tweedehands van iemand overgenomen.
Ik wou al zeggen, ben je niet zwanger? Ruim voor ik positief teste spoelde ik de koffie al weg omdat ik hem niet meer lustte!
ontvetten! koffie is heel vet iets wat veel mensen niet weten. ff goed inspuiten en dan goed schoonmaken met de afwas borstel je zult versteld staan hoe vies hij is. succes
Eehhhh zwanger? Ahum das niet de bedoeling haha. En al zou dat zo zijn, ik zit 7 dpo en het zou wel heeeeel bijzonder zijn wil ik bevrucht zijn geraakt. Maargoed, vorige keer vond ik het ook al snel niet meer te pruimen. Ontvetten: goeie tip, effe Mr. Muscle een beurt laten komen doen.