Joehoeeee kerst!!

Discussie in 'De lounge' gestart door lennylenn, 9 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Komen jullie ook al langzaam aan al in de kerstsfeer?
    Ik kan namelijk niet wachten tot de sint weer opgehoepeld is en we ons huis mogen versieren. Vandaag wat kerstspullen gekocht en gisteren een kerstboom besteld. Die wordt morgen bezorgd, niet dat ik hem al ga optuigen hoor maar ik kon maar niet wachten :d

2. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.890
    113
    Noord-Holland
    Ik dacht vorige week al.. aha 1 november, nu kan ik m'n kerstcd pakken :) Wel een beetje beschaamd denkend dat ik de enige gek ben.. maar jij hebt al een kerstboom :p

3. tricie83

tricie83 Bekend lid

20 jan 2012
    872
    0
    16
    vlakbij schiphol
    Hier nog 1 vreselijk kerstfanaat, ben al twee weken bezig met nieuwe freubeltjes te maken etc. En via pinterest lekker ideèn opdoen.
    Al 2 kerstshows bezocht .
    Maar aangezien ik een kindje van 4 heb wacht ik wel netjes tot die beste man weer op de boot zit.
    Maar zodra zijn laatste voet op de boot staat zet ik mijn kerstboom neer .

4. Anke1986

Anke1986 Bekend lid

22 jan 2012
    775
    0
    0
    Druk aan de studie
    Overijssel
    Joehoeeee, ik wordt al vrolijk van de titel van je topic. Hier helemaal zin erin!

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik heb ook al zin om de kerstboom op te tuigen.

Hoop dat ik me tegen die tijd niet zo misselijk voel.

Twee jaar geleden was ik net zwanger van Aiden en misselijk. Niet zo van Kerst en Oud en Nieuw kunnen genieten. Maar had het er voor over.

Vorig jaar kon die hele december maand me gestolen worden. Mijn vriend was net geopereerd aan een hersentumor en er was grote onduidelijkheid of hij ooit weer zou kunnen slikkn of veroordeeld zou zijn tot for ever een sonde.

Dit jaar ben ik weer zwanger. Ditmaal extreem misselijk.

Maar ik hoop op een hele mooie gezellige december maand. En dat wens ik iedereen van dit forum toe!

6. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Jaaa heeeerlijk!
    Vorige week waren we in het tuincentrum, ooh al die spullen! Zo mooi, het wordt ieder jaar mooier. Het mag wel in de krant dat ik niets heb gekocht. Als het budget het zou toelaten zou ik elk jaar een nieuw thema verzinnen, maar ik heb vorig jaar net m'n roze/paarse ballen en versiering gekocht (gekleurde rendiertjes in de boom enzo, zo kitch en vrolijk) dus ik moet even een paar jaartjes wachten weer. Als ik nu weer mocht kiezen dan zou ik voor wit met zilver en aardetinten gaan. Oh en veel glitter, want daar werd ik het allerhebberigst van :D

7. Shendari

Shendari Fanatiek lid

28 jul 2012
    1.628
    29
    48
  8. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Ja ik ook hoor, al wacht ik wel met optuigen tot sint weer vertrokken is.

9. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    pfff nee ik vind dat het veel te vroeg is voor versieren...de winkels zijn al vol kerstversiering maar we moeten nog tot begin januari!tegen die tijd ben ik het al helemaal zat hahaha!

10. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Ik heb de kerstcd toch al wel gedraaid hoor! Heerlijk!! Michael Bubblé, super!:D

Ik kan ook echt niet wachten tot de Kerst, gezelligheid alom!

11. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Meis, ik gun jou een GEWELDIGE Kerst! Als er iemand het verdiend heeft ben jij het wel!

*knuffel*

12. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.890
    113
    Noord-Holland
  13. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik ben er ook helemaal gek op.
    Sinterklaas vond ik als kind wel knus maar nu als volwassene vind ik de Kerst periode echt zoveel leuker.
    Kom er ook helemaal van tot rust, heerlijk gewoon..
    Echt een fijn moment ook om uitgerekend te zijn. :D

14. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Ontzettend veel zin in! ben gek op kerst. Heerlijk met de familie bij elkaar, eten met zijn allen, spelletjes doen :) En dit jaar voor het eerst als gezinnetje, :)

15. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Ha! Toevallig zujn dat de tinten die ik dit jaar gebruik. Wit zilver en aardtinten en idd aardig wat glitter

16. A2CA

A2CA Niet meer actief

Hier ook ontzettend veel zin in kerst, 1 kerstlampje hangt al voor de raam met een dimmer, ( witte lampjes wat je normaal in kerstboom doet maar dan minder lampjes ) Bij dochter lief op de kamer gekleurde lampjes en op het aanrecht staan al een beertje van porselijn met kerstmuts en zo een kerstboompje van 15 cm een witte van de blokker wat je insteekt en die verkleurt. Eind november/ 1 december zet ik de boom op zo gezellig... snapt nog niets van sint en kerst

17. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    7 dec staat hier de boom!
    Vind het zo gezellig, maar ik zag toevallig vandaag op mn facebook al de eerste kerstboom voorbij komen
    en dat vind ik toch echt wat vroeg :D

18. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Wij houden ook van de kerst. We gaan ook echt niet wachten tot sint weer op de boot zit. Over een week of 2 gaat de kerstboom de lucht in en versiering aan.

19. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Dat had je nou niet moeten zeggen..... SHOWEN!!! :p :D

20. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Jaaa geweldige reclame.
    Ook heerlijk straks weer de kerstfilms kijken, boom versieren en voor de meisjes mooie kerstjurkjes kopen:D

Maar eerst genieten van sinterklaas. Want dat vind ik toch wel erg leuk en gezellig:D

Deel Deze Pagina