Ja hoor.. Vorige week woensdag op mijn werk ben ik uitgeschoten met de boormachine in mijn duim. Deed uiteraard pijn, heb er betadine op gedaan en een pleistertje. Maar sinds een paar dagen steekt t heel erg in m'n duim, maar t rare is, dat het niet bij mijn wond zit? Heeft er iemand een idee hoe dit komt? Vind het een beetje onbenullig om voor zoiets de dokter te gaan bellen..
Misschien heb je het bot of het botvlies geraakt? Ik zou er wel even voor naar de huisarts gaan. Desnoods laat je het eerst even zien aan de assistente en kan die bepalen of de huisarts je moet zien. Denk dat je met dit soort dingen best snel een ontsteking kunt krijgen.
Kan best zijn dat je nu met een infectie zit die je botvlies / bot aantast en dat kan heeeeeel veel pijn gaan doen (spreek uit ervaring) en problemen opleveren... Of misschien een zenuw / pees geraakt? Better safe than sorry en gewoon bellen!
Altijd bellen bij verwondingen aan de hand! (en nee, hoeft niet perse voor een schaafwondje, maar bij zulke dingen dus wel). Bellen dus!
Nou, toch maar gebeld. Moet de wond nu nat gaan maken/houden en kijken of de eventuele ontsteking er uit komt. Mocht de pijn blijven,moest ik even terug bellen.