Ik word helemaal gestoord door me collega help

Discussie in 'De lounge' gestart door ladygaga, 22 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladygaga

ladygaga Niet meer actief

Ik werk nu 3 jaar voor de gemeente Rijswijk in de zomer om toezicht te houden in een speeltuin.
    Het eerste jaar ging goed maar vanaf vorig jaar is het een ramp.

Ik heb dit jaar 2 vaste dagen om te werken en het is leuk werk hoor met de kindjes spelen enzo maar me collega wilt mij weg hebben .

Ze heeft meerder mensen laten bellen naar me baas met klachten die niet kloppen.
    Elke keer als ik kom word ik op briefjes zwart gemaakt door haar ze scheld me Voice mail vol als ik niet opneem ze beschuldigt me van alles maar er klopt niks van en ik moet elke keer weer op het matje komen bij de gemeente.

Ik ben het kinderachtige gedach van me collega zo zat het zwart maken van mij mensen laten bellen met klachten die die dag niet zijn geweest zeggen dat ik niks op Facebook mag schrijven wat ik bijna nooit doe enz maar vooral.

Ik heb morgen weer een gesprek op me vrije dag bij de gemeente moet weer oppas regelen wat al een gedoe is.

Het gaat me nu erg hoog zitten en wil me EIGELIJK niet tot haar gaan verlagen.

Weet niet of ik het super duidelijk heb geschreven ? Maar het lucht even op want ben echt aan het koken nu en moet me ook erg inhouden om nu niet in me auto te stappen en naar de speeltuin te rijden om haar eens ff heel goed de waarheid te vertellen dus vandaar dat ik het even hier op schrijf.

Ik zie erg op tegen het gesprek morgen want ik ben bang dat ik me zelf niet meer in kan houden iemand mischien tips om morgen rustig te blijven ?

In ider geval al fijn dat ik me hart even heb kunnen luchten dat is al fijn.

2. knap

knap Niet meer actief

Morgen ook daar je hart luchten!! Dat is het enigste wat je kan doen maar wel beleeft blijven.

En die collega als je ze ziet. Zal ik toch zeker de waarheid vertellen. Met mij valt niet te sollen en met jou ook niet. Laat haar als je haar weer ziet zien dat jij haar op je tanden hebt en dat je boven haar staat.

Sterkte en succes ermee.

3. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    en neem de voicemail berichten dan ook mee

4. JongeMama22

JongeMama22 Niet meer actief

Verzamel en bewaar al het bewijs wat je hebt tegen haar en laat dat zien aan je werkgever. Verlaag je niet tot haar niveau want dan ben jij straks nog de pineut.

Waarom wil ze je eigenlijk zwart maken?

5. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Wat hierboven al gezegd word.
    En indien mogelijk,probeer er voor te zorgen dat er altijd iemand bij je is wanneer je met haar een gesprek ergens over hebt.
    Zodat zij achteraf je woorden of situatie kan verdraaien.

Oja en probeer ondanks alles altijd zo rustig mogelijk en beleefd mogelijk te reageren.

Sterkte ermee.

6. miepje77

miepje77 Fanatiek lid

25 mei 2008
    1.881
    448
    83
    Ms niet zo handig om in de begin post letterlijk op te schrijven waar je werkt. Zou t even aanpassen ivm privacy.

7. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Bah wat een secreet!!!
    Inderdaad, diep in en uit ademen en de eer aan jezelf houden.
    En even de voicemail bewaren zodat je bewijs hebt.
    Succes meid!

8. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Dit inderdaad.
    Wie weet leest je collega dit ook, en gebruikt ze het tegen je.

Maar werk je dan via de WSW? Dan kun je toch ook je consulent vragen om te bemiddelen?

9. ladygaga

Nou denk niet dat mijn collega dit leest hoor ze is al ver in de 70 en er zijn meerdere gemeente speeltuinen.

Ik ben alleen zo bang dat ik me morgen niet meer kan inhouden dit doe ik nu al bijna 2 jaar en aangezien me hormonen alle kanten op schieten kan ik er soms ook niks aan doen ik heb er ook helemaal geen zin in om morgen te gaan maar ik wil me niet meer door me collega zo laten behandelen en wil het ook nog een beetje naar me zin hebben.
    Aangezien ik tot 15 sept moet door werken en dus geen zw verlof krijg moet dit toch met iets mi der stress gaan dan nu.

10. Mary1981

Mary1981 Bekend lid

8 jan 2009
    772
    0
    16
    Ben het eens met alles wat hierboven al geschreven is. Maar kun je voor jezelf ook verwoorden waarom jouw collega zo doet? En doet ze dat alleen tegen jou of tegen meerdere mensen?

Misschien is het een idee om eens een gesprek, echt een gesprek aan te vragen met haar erbij? Dat is het moeilijkste wat er is en absoluut niet leuk maar als je dat morgen voorstelt en jij rustig en beheerst blijft zou je met dat voorstel weleens heel goed kunnen overkomen.

11. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waarom krijg je geen verlof als ik vragen mag?

12. ladygaga

Tijdelijke baan

13. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Ik zou wel even de specifieke gemeente eraf halen, omdat niet alleen zij dit kan zien, maar misschien wel iemand anders die het dan weer door geeft of de gemeente zelf..

Verder zou ik een gesprek met haar aangaan (en haar een beetje uitlokken) vooral zelf kalm blijven en vragen waarom ze bepaalde dingen heeft gedaan en of je misschien iets fout hebt gedaan tegenover haar, etc. Dit gesprek dat jij uiterst beleefd voert opnemen op je telefoon en daarmee naar je baas gaan en natuurlijk ook met de voicemails en misschien getuigen..

Vaak is het bij dit soort mensen, zoals jij haar beschrijft, zo dat ze compleet uit hun dak gaan namelijk als je beleefd en vriendelijk vraagt wat er toch mis is, en een 70 jarige let niet op een telefoon die je in je hand hebt..

Gr.
    Carlien

14. Drieka

Drieka Niet meer actief

Precies dit is het beste wat je kan doen.

15. ladygaga

Gesprek gehad met collega erbij het was 3 personen tegen mij ik kon niet eens me verhaal doen omdat ik steeds onder broken werd.

Na de discussie die best wel heftig was ben ik er nog niks mee opgeschoten want ze geloven me collega gewoon meer omdat ze langer het werk doet ze bleef maar dingen verzinnen en als ik dan de waarheid vertelde was ik de gene die heel goed kon liegen.

Maar dat ik met een zwangere buik met harde buiken van de stress daar zat konden ze niks schelen.
    Ik heb ook mijn beslissing genomen ik werk door tot 15 sept en volgend jaar kom ik niet meer terug wel jammer want het is echt een top baan maar op deze manier wil ik niet werken.

Op de vraag waarom ga je nu niet weg is het antwoord heel simpel niemand neemt in deze tijd een zwangere vrouw aan.

Maar ik voel me erg gediscrimineerd door leeftijd.

16. Annette123

Annette123 Niet meer actief

Voor eventueel een volgende keer je voicemailberichten bewaren en aan je baas laten horen ! It's paybacktime!!!! :D:cool:. En aan die ouwe oma vragen: WAT is je probleem, ouwe tak !
    Lijkt me heerlijkom te zeggen, maar ik weet niet of ik het zelf zou durven :p. succes die laatste maanden !

17. ladygaga

Nou ga wel wraak nemen heb al een paar mensen die klachten gaan indienen tegen der want dat heeft ze ook bij mij gedaan.
    Me tel nummer heeft ze niet meer dus bellen kan gelukkig niet meer.
    Vind jammer dat ik op zoek moet naar wat anders maar met zo ouwe fossiel ga ik niet meer werken of moet ik zeggen bejaarde hippie

18. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Vervelend voor je, maar dit vind ik wel redelijk kinderachtig. Sta erboven, denk er het jouwe van en ga gewoon verder. Karma is a bitch

19. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Ik snap niet waarom je dan niet de voicemail berichten laat horen en de briefjes laat lezen?

Je hebt het gesprek gehad met je werkgever neem ik aan? Waarom laat hij jou je verhaal niet doen? Ik zou heen bellen en gesprek aanvragen onder vier ogen.

20. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Niks persoonlijks, maar na zo'n reactie ga ik twijfelen aan je verhaal...

Deel Deze Pagina