Brandend maagzuur en verstopping

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Moeder de Gans, 17 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moeder de Gans

8 apr 2006
    5
    0
    0
    Hallo,

Mijn man en ik zijn al zo'n 8 maanden onderweg voor een 2e kindje. Mijn cyclus varrieert van 27 tot 34 dagen. Morgen is dag 34 van deze maand.

Maar sinds maandag heb ik last van mijn ontlasting. Heb 3 dagen werk gehad om alles kwijt te raken zeg maar. Normaal weg heb ik daar echt geen last van. Verder heb ik sinds 2 weken elke ochtend en avond brandend maagzuur. Ik eet niet anders dan anders en drink ook niet anders. Eet net als anders gewoon een broodje kaas in de ochtend met een bekertje melk. Niet echt ongezond voor maazuur zeg maar.

Stel nou dat ik zwanger zou zijn zouden de hierboven genoemde kwaaltjes al kunnen kunnen komen door een zwangerschap of zou het dan gewoon toeval zijn. Ik ben echt heel rustig want we zouden deze maand overslaan omdat mijn man april volgend jaar een weekend weg is en ik dan niet alleen hoofzwanger thuis wou zitten. Maar ja dan heb je vakantie en is het toch wel erg gezelllig... :) Dus het was eigenlijk niet de "planning" deze maand vandaar dat ik er heel rustig onder ben. Het komt dus niet van zenuwen want die heb ik eigenlijk niet. Het begint nu wel wat te komen omdat ik morgen op dag 34 zit en ik niet veel meer afscheiding heb dan aan het begin van mn cyclus (terwijl het anders best veel is rond deze tijd) en ik die "kwaaltjes" heb.

Maar de vraag is eigenlijk dus; als ik zwanger zou zijn zouden die klachten dan toeval zijn of kunnen ze in het prille begin al komen van een zwangerschap. Bij mijn zoon was ik erg misselijk, spuugde ik veel en had ik last van maagzuur. Aan het einde van de zwanderschap had ik toen pas last van mn darmen .

2. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Moeder de Gans,

Ik had bij mijn zwangerschap in Mei (helaas MK) ook last van mijn darmen. Maar niet van mijn maag...

Niet elke zwangerschap is hetzelfde maar het zou best kunnen dat je zwanger bent...mss van het weekend toch maar een testje wagen??

Succes Silla

Deel Deze Pagina