Hoi Ik ben 20 mei 2010 gestopt met de pil en 25 mei ongesteld geworden. Vervolgens netjes na 29 dagen weer, op 24 juni. Ik zou, uitgaande van een 29-daagse cycus, 22 juli weer ongesteld moeten worden maar dat is dus niet gebeurd. Ben dus nu 3 dagen overtijd. Heb een test gedaan (Kruidvat en CB) beiden negatief. Wat is nu wijsheid? Wanneer evt weer testen, wanner HA bellen? Ik weet van het ontpillen maar werd de 1e keer wel netjes na 29 dagen ongesteld vandaar mijn vraag. Groet
Nog 1 laatste aanvulling en dan ben ik echt klaar. Heb de afgelopen week zere borsten, maagzuur en vooral een kriebelend (onbekend) gevoel onder in mijn buik..... Waar kan dit op duiden?
hoi, je bent aan het ontpillen. Als je testen negatief zijn ben je niet zwanger. Het is niet gek dat je eerste cyclus 29 dagen was en deze (veel) langer. De klachten die je hebt horen bij het ontpillen, die kunnen de ene cyclus ook heftiger zijn dan de andere. Gewoon geduld hebben en wachten op de menstruatie. Mirjam
Ik heb een BMI van 35, zou dit een rol kunnen spelen? Dat ik PCO heb of iets dergelijks? Wat heb je dan nog meer voor klachten. Bedankt voor je reactie trouwens.
hoi, daar zou ik zeker niet meteen aan denken. Je eerste cyclus was immers ook 29 dagen. Dit hoort gewoon bij ontpillen! Mirjam