Lieve allemaal ik moet even wat vragen ik ben gewoon ongi geweest! Morgen heb ik mijn eisprong als het goed is ! Maar heb last van troebele urine nu 2 dagen hele opgezette buik zo erg dat zelf mijn man twijfelt of ik niet toch zwanger ben !??? En ook heel emotioneel zonder enige reden zo het misschien kunnen zijn dat ik toch zwanger ben !? Oja ben ook afgelopen nacht Wakker geworden van onwijze buik pijn wie o wie kan mij helpen (ga nu mijn evt 4 de ronde in)
Als je urine opvangt moet je je vagina eerst goed wassen en vervolgens een midden stroom urine opvangen. Dus even plassen dan urine opvangen. Is het dan nog steeds troebel? Dan zou het wel eens blaasontsteking kunnen zijn. Daar kan ook de buikpijn vandaan komen. Maar door je eisprong kun je ook buikpijn krijgen. Lijkt me sterk dat je zwanger bent omdat je ongesteld bent geweest. Misschien hou je vocht vast?
Je zit rond je eisprong zeg je. Je hebt een opgezette buik. Je hebt erge buikpijn. Ik zeg: eisprongklachten! Advies: klussen en over twee weken een testje doen.