Wat doe jij om voor afleiding van het wachten te zorgen?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Dreamer29, Mar 4, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

Feb 25, 2015
    2,612
    996
    113
    Hallo,
    we kennen het vast allemaal het eindeloos bezig zijn met wel/niet zwanger worden... Vooral naarmate je nod dichterbij komt, dat is tenminste bij mij het geval. Dat vervelende wachtbankje...
    Ik ben nieuwsgierig wat jullie zoal doen om jezelf er een beetje van af te leiden!
    Zelf vind ik het fijn om gewoon aan het werk te zijn, maar heb ik een dagje vrij dan komt het eindeloze gepieker om de hoek kijken. Wat helpt jullie dan??
    Hoor graag reacties :)

2. fien2808

fien2808 Fanatiek lid

Dec 2, 2014
    1,180
    28
    48
    Weekends volplannen, sporten (wekelijkse afspraak met vriendinnen), gamen, en voor de momenten waarop ik in de zetel tijd zou hebben om te denken hou ik me bezig met Japanse puzzels (denkpuzzels à la Sudoku enzo).

Voor een dagje vrij zou ik zorgen dat ik iets gepland heb met vriendinnen, mama... Of films kijken, poetsen, ... The key is keeping busy :D

Het is verschrikkelijk hè :) zeker als je van nature ongeduldig bent... ^^

3. Milou89

Milou89 Niet meer actief

Ik vind het ook lastig. Momenteel zit ik ook veel thuis door andere gezondheidsproblemen dus ik heb veel dagen 'niks' te doen. De eerste periode gaat het nog wel, maar na je eisprong wordt het steeds lastiger!
    Ik kom er deze keer goed doorheen. Veel gepland met vriendinnen en heb andere werkzaamheden/plannen waar ik me mee bezig kan houden.

4. Jynn

Jynn Fanatiek lid

Nov 21, 2011
    1,054
    0
    0
    Als model mee naar een haarstylingscursus, wellicht steek ik er ook nog wat van op :) werken, online in shops neuzen, opruimen, films kijken, afspreken met vriendinnen, naar de acupuncturist voor fertiliteitsbevordering, sporten. Ben inmiddels een kei in afspraken maken en mezelf bezig houden op het wachtbankje. Maar er zijn altijd nog heeeeuuulll veel momenten om eraan te denken...helaas. Zullen er ook altijd blijven. En dan heb ik hier al een peutertje rond lopen die ook voor afleiding zorgt.

5. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

Feb 25, 2015
    2,612
    996
    113
    Leuk om jullie reacties te lezen!
    Deze ronde heb ik de beste afleiding aller tijden... vakantie :D Hopelijk lukt het om daar heerlijk van te genieten, lekker afleiding, gezelligheid en mooie dingen zien en doen. Nod valt aan het einde van mijn vakantie, dus bij terugkomst zal ik het weten...
    Hopelijk raak en anders voor volgende maand wat tips erbij. Wat ik bij jullie lees is in elk geval lekker afspraken plannen. Daar was ik zelf nooit zo bewust mee bezig, maar is wel een goeie. Bezig zijn inderdaad ipv niks doen. En tja, helemaal niet aan denken is gewoon onmogelijk!
    Maar.... ik ga voor deze maand een positieve test :)

6. LadyTwilight

LadyTwilight Fanatiek lid

Aug 25, 2010
    1,624
    0
    36
    zuid holland
    Een nieuwe besloten club openen 😝 ronde 5 en meer.... En daar hoop ik van mij af kunnen te schrijven in privé sfeer. En anders ontzettend veel lezen.

7. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

Feb 25, 2015
    2,612
    996
    113
    hihi... herken ik ook! Ook een klein besloten clubje opgericht voor meiden die ongeveer een jaar bezig zijn en daarmee in hetzelfde schuitje zitten. Fijn om dan te kunnen delen met elkaar!

8. sylvia1981

sylvia1981 Niet meer actief

Ik ben nog maar net begonnen, maar nu al ongeduldig. Ben ik van nature en is erg vervelend. Ik probeer wel afleiding te zoeken, maar ben er toch telkens mee bezig.

9. LadyTwilight

LadyTwilight Fanatiek lid

Aug 25, 2010
    1,624
    0
    36
    zuid holland
    Vreselijk he ik haal mij ook van alles in mijn hoofd. Echt gewoon niet leuk dat wachten.

10. Izzy87

Izzy87 Nieuw lid

Feb 26, 2015
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moment is ook het enige waar ik aan denk. We Zitten in 3e ronde en bezig voor ons 2 kindje. Is nog helemaal niet lang en schaam me soms ook dat ik nu al loop te klagen..
    Wachten duurt lang, volgens mij 1 deze dagen me eisprong en dan op het wachtbankje

11. Abbii

Abbii Actief lid

Feb 12, 2015
    212
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heel veel online shoppen (en dan niet afrekenen hihi) en inderdaad sporten, op het forum rondneuzen en netflix is ook een grote vriend tijdens het wachtbankje..

12. sylvia1981

sylvia1981 Niet meer actief

O wat is dat moeilijk het wachten!
    Net gestopt met de pil en het kan mij niet snel genoeg gaan. Maar ja, een baby kun je nou eenmaal niet kant en klaar uit de winkel halen. Afwachten dus! En nou maar hopen dat we snel zwanger worden.

Share This Page