Troebele urine

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Jane1981, 5 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Als jullie zouden weten hoe lang wij al bezig zijn en hoe lang het al niet lukt en de ellende en verdriet die wij hebben gehad zouden jullie misschien wel begrijpen waarom negatief.

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hoelang ben je al bezig dan?

3. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    We proberen je alleen maar op te peppen Jane. Wanneer je alles negatief bekijkt, wordt het alleen maar zwaarder. We bedoelen het goed!

Succes morgen!

4. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    In augustus 2000 hebben we onze dochter tijdens de geboorte verloren.
    Sindsdien proberen we het, hebben diverse sterretjes aan de hemel inmiddels en na de bbz hebben we besloten om het mmm proces toch in te gaan.

5. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    das flauwekul, zwanger word je met je baarmoeder en eicellen en wat je ook maar denkt heeft daar geen invloed op.
    Aldus mijn gyneacoloog...staat ook in de info map van icsi/ivf.

Negatieve gevoelens en gedachten hebben geen invloed op de zwangerschapskans.
    Immers, in oorlogsgebieden worden ook veel kinderen geboren...en die moeders hebben vast geen hoopvolle positieve gedachten...

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Wat erg Jane!

Het is ook logisch dat je het steeds minder ziet zitten.....ken ik me helemaal voorstellen....zijn ook dingen waar mensen zoals ik die het nog nooit hebben meegemaakt moeilijk over kunne meeprsten laat staan een oordeel over kunnen hebben...

Sterkte en ik hoop dat het snel mag lukken voor jullie.!

Deel Deze Pagina