Al een tijdje is mijn urine erg troebel. Al een par keer is dit gecontroleerd op een urineweg infectie. De uitslag hiervan is altijd goed. Iemand een idee of dit door de zwangerschap kan komen? Hormonaal oid?
Ja drinken doe ik genoeg volgens mij. Ja idd het is net appelsap . De assistent verwachte een duidelijk urineweginfectie te gaan aflezen maar zelfs na de kweek was alles schoon. Verder niemand een idee? Hormonen?
Die van mij was oo het begin echt oranje achtig. Weet niet meer wanneer dat opgehouden is eigenlijk, maar had er met 15 weken sowieso nog af en toe last van.
Mijn urine is ook erg troebel. Ik denk dat er wellicht wat afscheiding meekomt waardoor het erg troebel lijkt. Dat is het enige wat ik kan bedenken hihi. Het is idd een beetje raar
Plas je vaak of juist weinig? Ik ben niet zwanger. Maar ik hoef maar één keer in de zes-zeven uur te plassen. Als ik lang niet geplast heb, kan mijn urine ook wel eens troebel zijn. Volgens mij is dat heel normaal en hoeft het niet op een infectie te wijzen.
Bij mij is het troebel doordat er veel afscheiding mee komt. Zitten allemaal kleine witte vliesjes in lijkt het.
Slik je multivitamine bij? Zeker davitamon zwanger & mama doet heeeele tare dingen met je urine is mijn ervaring hahaha