Pijnlijke steken onderbuik na het zitten

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Jellybean79, 20 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jellybean79

Jellybean79 Bekend lid

28 aug 2014
    508
    1
    16
    Hallo!

Ik ben benieuwd wie dit herkent of uit eigen ervaring me weet te vertellen wat dit is; mijn vk trek ik niet in twijfel, maar ben benieuwd naar andere ervaringen.

Na het zitten(stoel of bank, maar vooral wanneer ik op een gewone stoel heb gezeten) heb ik sinds een week pijnlijke steken in mijn onderbuik, gebied onder mijn navel en boven mijn schaamnbeen. Deze trekken weg na een tijdje lopen. Het is geen kramp en zit echt voorin mijn buik; het lijkt of ik een spier gestoten heb o.i.d, beurs, pijnlijk gevoel.
    Ik denk zelf dit te wijten aan de groei(ik draag naar voren en buik groeit goed ;) ), maar herken het niet van mijn andere zwangerschap.

Herkenbaarheid voor iemand?

2. BloemJK

BloemJK Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.184
    3
    36
    NULL
    NULL
    Ja, zeer herkenbaar! En ik had het bij mijn vorige zwangerschappen ook niet zo erg als nu.
    Ik denk zelf dat het een soort bandenpijn is.
    Ik moet soms echt even blijven zitten voor ik op kan staan, zo pijnlijk is het.
    En Hierdoor kan ik ook nauwelijks nog op mijn zij liggen. Als ik het wel doe, moet ik eerst een minuut of tien tot een kwartier gaan zitten eer ik kan gaan staan. Echt irritant....
    Ik had er vanaf pakweg 15 weken tot 24 weken erg veel last van, daarna even wat minder. Maar vanaf 28 weken is het weer goed raak....

Deel Deze Pagina