Dag dames, Nou ik eindelijk ook zelf zwanger ben en ik stiekem toch wel wil weten wat het word, vraag ik me af of de geslachtskalender nou echt iets kan voorspellen of niet? Zijn jullie hier ook niet benieuwd naar? Dus vul in en dan zullne we het allemaal weten Groetjes Sandra
in de geslachtskalender staat een meisje en bij de pret echo zeiden ze ook een meisje dus nu maar wachten wat er voor de dag komt maar ik denk dan ook een meisje! je weet het tegenwoordig niet he! maar ze heeft twee keer goed gekeken tussen haar beentjes dus eigenlijk is er geen twijfel meer mogelijk! en daarbij heb ik de jurkjes al in de kast hangen (ook wel neutrale kleertjes hoor)
Bij mij klopte hij niet. (maar klikte per ongeluk op ja ) Het had een jongen moeten zijn volgens die kalender en het is een meisje
hoi, Ik was ook erg nieuwschierig of het klopte en in het begin klopte er ook niks van maar toen ik ging kijken bij mijn leeftijd toen ik het kindje kreeg toen klopte het helemaal. liefs beeby5
Geen idee want we weten niet wat het wordt. Moet je trouwens voor je leeftijd het moment van conceptie of op het moment van bevallen aanhouden?
Bij mij klopte die wel, Volgens de kalender zou ik zwanger zijn van een meid en dat hebben we vorige week met de echo ook gezien Mijn vorige zwangerschap klopte die ook,das een jongen van nu alweer bijna 6 jaar
Bij mij is ie wel uitgekomen. Wij krijgen een knul, in juli zou een knul zijn (ben 24jaar) en in augustus een meid.
bakerpraatjes, maar altijd grappig om te kijken, bij mij klopte het niet, maar dat is ook helemaal niet erg.
Ik kan er niet op kijken, hij begint vanaf 18 en ben nog 15(14 toen ik zwanger raakte). Maar de pendels kloppen waarschijnlijk niet