Ongesteldachtige pijn kan dat een eisprong zijn?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door ah78, 27 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Hoi Mirjam of Japke,

Ik ben in december 2005 gestopt met de pil, ben daarna in de stopweek ongesteld geworden. Ik zit nu op dag 74 van mijn cyclus en mijn ongesteldheid is nog ver te zoeken :oops: Ben, op advies van jou Mirjam, naar de HA geweest. Hij wil het eerst afwachten, mijn lichaam moet zelf de kans krijgen om te ontpillen.
    Nou heb ik een vraag: Is het zo doordat je zo'n lange cyclus hebt dat, als je een eisprong hebt, die ook veel later komt?
    Van het weekend had ik een raar gevoel gevoel in mijn buik, het leek een beetje op de pijn van ongesteldheid.Ben echter niet ongesteld geworden. De avond daarvoor hadden we nog geklust... :oops:
    Zou dat mijn eisprong geweest kunnen zijn?(had ook wat slijnmvormige afscheiding) Heeft dat ook te maken met het klussen van die avond ervoor?

ALvast bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag! :)

Liefs An ;)

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    Hoi An,

dat zou inderdaad je eisprong geweest kunnen zijn. Je kunt je eisprong voelen als menstruatie-achtige pijn die over het algemeen snel weer verdwenen is.
    Ook meer slijmvorming hoort bij een eisprong.
    Het is inderdaad zo dat als je zo'n lange cyclus hebt, dat je eisprong dan ook veel later komt, dus dit zou goed bij je verhaal passen.
    Nu maar afwachten dus. Als dit inderdaad de eisprong was dan kun je nu over 14 dagen je ongesteldheid verwachten, of een test gaan doen.

Succes ermee!

Mirjam

Deel Deze Pagina