Trofast-achtige kast?

Discussie in 'De lounge' gestart door MamavanLieverd, 7 okt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.617
    8.364
    113
    Vrouw
    Een enkele hoge zou ik ook verankeren. De lage die wij gebruiken voor de tafel zou ik niet zo snel verankeren (zonder kast erop).

2. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.965
    15.006
    113
    Leg je een groter blad overheen in een contrakleur (bijv wit of walnoot).

Kleurverschil GA je krijgen als je de bovenkanten niet verft (met beitsen hou je ook verschil). Puur omdat t ene en t andere hout niet t zelfde is, zeker niet als t uit een andere fabriek komt.

Ene wit en t andere wit bij ikea is ook niet hetzelfde (mocht dat je geplande route worden).

@TS: zou trofast kasten en lookalikes echt NIET neerzetten zonder ankering in de wand. Ja als je geen kinderen hebt, ze ook niet krijgt en t in je hobbykamer hebt staan ofzo. Muurvuller is geduldig een gewond kind is wat anders.

3. frums

frums Bekend lid

25 sep 2011
    642
    287
    63
    Nee, bij een enkele hoeft ook t niet. Maar ik reageerde op het feit dat iemand zei: als je 2 lage op elkaar zet, moet je ze verankeren..
    Maar bij één hoge moet t ook, dus daar zit dan geen verschil tussen.

4. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.328
    10.294
    113
    Ik laat onze zoon spelen op een weg kleed. Glij je niet uit als je er op staat. Je vouwt hem dubbel en giet er zo alles in terug. Werkt ideaal voor lego

Zxcvb vindt dit leuk.
  5. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Ik wilde nog even laten weten wat het is geworden. Het zijn 2 trofast trapjes geworden, die zijn makkelijk ook te hergebruiken in haar speel/snoezel gedeelte van haar slaapkamer (waren eigenlijk 2 kamers, maar nu niet meer ;)) als dochter wat ouder is. Man wil dan weer een piano en die komt dan tegen de muur waar nu dus de trofastkastjes komen. Verder ook van ikea zo’n meegroei (teken)tafeltje met bijpassende kruk. (In dat tafeltje kun je ook nog 2 trofastbakken hangen). https://www.ikea.com/nl/nl/p/flisat-kinderbureau-verstelbaar-20273594/

Deel Deze Pagina