Ik heb bij de babydump die van nijntje besteld in de kleir grijs wit. Voor een meisje ook stoer! Was daar nu ook afgeprijsd.
Deze misschien van de prenatal? Prenatal - speelgoed & cadeau - Prenatal - Prenatal muziekmobiel mix roze Bij de prenatal heb je ook nog een leuke grijs/witte met sterretjes en maantjes.
Wij hebben deze! Staan hele mooie op etsy, misschien daar eens kijken. Bij de vrouw waar ik hem besteld heb kun je ze ook naar eigen wens laten maken!
Wij hebben sinds 1.5 week de Tiny Love Symphony in Motion - Soothe and Groove. Wat een heerlijke mobile is dit zeg. Doordat ie ongeveer 45 minuten lang verschillende melodietjes afspeelt ben je 'm niet zo zat. Daarnaast vindt onze dochter 'm ook geweldig (nu al!) Ze volgt 'm heel goed en doet wanneer ie niet aan staat en ze ligt in de box d'r armpjes omhoog met een krijs; wanneer we 'm dan aanzetten is ze weer blij! Tip: bij Tiny Love Symphony | Muziekmobile | Speelgoed | BabyPlanet | Tiny Loveis ie het goedkoopst (of nouja goedkoop...)
Ik kan je zelf de fisher price rainforest mobiel aanraden. Wij hebben ook een mobiel van tiny love gehad (island versie), maar die vind ons ventje toch echt minder leuk. De rainforest blijft favoriet, en zorgt voor veel plezier. Rainforest
Hier hebben we ook een tiny love, maar dan de sweet island dreams. Tweedehands gekocht via marktplaats voor een zacht prijsje.
Ook de rainforest kiekeboe. Zo leuk, lichtje, muziek (4 verschillende muziekjes waaronder natuurgeluiden) werkt op batterij, stopt vanzelf. Zit zelfs een soort afstandbediening bij waarmee je hem op afstand weer aan kunt zettn. Mn zoon is nu 16 maanden, het draai-gedeelte met de knuffeltjes is er nu af en t kastje met licht en muziek zit op zn ledikant, het is zn geld wel waard vind ik. Ik werd getrokken door de heldere kleuren en t geluid
Tiny Love Take Along Mobile Princess | Muziekmobielen | Baby-Dump Wij hebben deze, een groot succes! Ook bij de kindjes die op bezoek kwamen. Ikzelf houd ook helemaal niet van woezel en pip en nijntje enzo. Maar deze is echt heel leuk en ook niet zo groot, deze kan je trouwens ook aan een camping bedje of maxi cosi bevestigen.
Deze is idd Superleuk, zoon van 2,5 ligt ook nog graag in de box van zijn broertje, lekker relaxen door naar de kleuren te kijken, mooi rustgevend muziekje. Ik hield in t begin ook van een mooie rustige box maar het feit is dat baby's toch naar kleur zoeken, dat trekt gewoon. Succes met je keuze!
Wauw! Wat mooi! Heb je het mailadres/website van de mevrouw of mag ik die van jou overkopen als jullie m althans toch weg willen doen?
Sigikid Mobiel - bestel ze snel en voordelig bij Sigikidshop.nl Vind ik zelf erg leuke dingen hebben.
Wij hebben er ook een van Tiny Love. Weet niet welke versie, heb 'm van MP. Wel een tip (iets wat ik zelf belangrijk vind), kijk vanuit je kind. Je ziet nog steeds veel mobiels (zoals foto op pagina 1 van Blooom) waarbij de figuurtjes zo hangen dat het er voor de volwassenen leuk uit ziet. Maar als een kind op z'n rug ligt dan ziet hij/zij alleen de onderkant van de knuffels. Bij Tiny Love en Fisher Price (en nog een aantal hoor) hangen de knuffels zo dat de kleine ze ook goed kan zien.
Wij hebben die ik dus liet zien voor de eerste weken gebruikt. Voor daarna hebben we de tiny love. Maar vind dat voor in het begin niet nodig.
Wij hebben ook een Tiny love.... Echt geweldig. Eentje met vier nummers van Mozart, Bach, Beethoven.... Verveelt echt niet. Wat ook handig is, is een aan/uit knop en geen draai/ opwind mobiel.