Volgens mij is de 'rage' alweer een tijdje over zijn hoogtepunt maar een vriendinnetje van mij is nog redelijk fanatiek met het verzamelen van allerlei trollbeads enzo. Zijn er nog meer mensen die die dingen sparen? Vinden jullie het nog leuk? Blijft het een beetje mooi? Foto's? Weet nl. nooit iets voor kerst / verjaardag enzo, dit leek me wel leuk, heb ik altijd iets leuks om te vragen En is Pandora beter of leuker dan Trollbeads of maakt het niets uit?
ik heb een aantal weken echt gezeurd om die dingen..... was zo pissig dat ik het niet kreeg (ja ja ik leek echt een klein kind!) En nu..... pfff ben blij dat ik het niet gekregen heb, snap niet waarom ik het zo leuk vond! (flashback; dit had ik ook toen ik een jaar of 6 was en lakleren schoentjes wilde!) ennieweez; ik zou dan kiezen voor een "echt" bedelarmbandje. Die zijn tijdloos (realieseer me wel dat dit heel persoonlijk is natuurlijk!)
http://thebeadcagegifts.com/images/Trol ... acelet.JPG Dit soort dingen. Je koopt een kettinkje en kan dan allerhande zooi kopen om eraan te hangen. Best schattig! Van speentjes tot draakjes en kristalletjes enzo. Haha dat van die lakleren schoentjes... Ik kreeg ze elke verjaardag van mijn oma. Trots dat ik toen was, hahaha. Maar goed. Dat dus Edit: grrr dat miniplaatje is volgens dit forum weer te groot. Dan alleen maar het linkje.
Ik heb ook een trollbead armband, De bedels blijven er mooi. De bedels van trollbead zijn zwaarder van gewicht dan de pandora bedels. en ik vind ze ook mooier. Maar ja zijn wel duurder! Succes met kiezen
Ik heb ook trollbeads aan een armband, vind het juist heel persoonlijk. Ik heb ze bijv op mijn verjaardag gevraagd en weet nu precies welke van wie is. Het schaapje van mijn oom en tante, de letter C kreeg ik voor de geboorte van onze dochter Charlotte, enz. Zo hangt aan elke kraal een herinnering!
Hier heb ik 4 pandora armbanden en 1 pandora ketting.. en heb ook nog 1 trollbeads armband.. Had ook nog een ketting daarvan..maar die droeg ik toch niet..dus weer weggedaan! Ik heb t al een paar jaar..en vindt t nog steeds prachtig! ik koop er niks meer bij...want alles zit nu proppievol..
Iemand die ik ken heeft zo een armband van pandora. Ik vind ze heel mooi,alleen nogal duur. Groetjes.
Ik heb een ketting met trolbeads, ik vind het tijdloos. Je kan het zelf evt. aanpassen zodat het bij elke outfit past. Maar je moet er dan wel wat hebben. Idd trolbeads zijn duurder, maar wel veel mooier vind ik
Ik ben nog steeds dol op mijn trollen! Ik heb ze een jaar heel fanatiek gespaard en had een hele ketting vol. Dat vond ik toch wat overdreven en heb nu de mooiste aan een armband gehangen. Ik heb verschillende setjes glaskralen laten maken door mensen die ik van het trollenforum kende. Scheelt enorm veel geld en nu kan ik mooi afwisselen met kleuren.
ik heb twee pandora armbanden, een voor Mert en een voor helin. Ik heb de namen eraan en speciale bedeltjes, die ik bijv voor moederdag etc krijg. Dus iedere bedel heeft een betekenis. Ook heb ik een ketting van pandora. Ik vind het prachtig en ben zelfs redelijk verslaafd geweest aan kopen van die bedels. Ik verzon er soms zelfs een gelegenheid voor.
He en ik zat me vandaag al af te vragen hoe ik ooit een ketting vol zou kunnen krijgen met alleen kerst en een verjaardag en een erg kleine familie! Zag dat ze zelfs een Midgaardslang-bedeltje hebben, een zweeds Dalarnapaardje en nog veel meer Scandinavische dingen, gaaf!
Het is een Deens merk en alle bedels hebben een betekenis. Sparen ging hier bij vlagen erg snel als ik mijn mee wist te nemen naar de juwelier. Dan kwam ik altijd met een stuk of 5 bedels naar buiten...
Ja, alle bedels van pandora passen aan de trollbeads en de trollbeads passen aan pandora. Geen enkel probleem