hey meiden! ik vroeg me iets af he... ik ben echt zo'n meisje meisje.. kan zowat een eigen drogist beginnen zoveel cremetjes en make up heb ik. vind t echt heerlijk om elke keer nieuwe make up uit te proberen, te zorgen dat me nagels gedaan zijn, zonnebankie te pakken, elke 6 weken naar de kapper te gaan..en zonder make up ga ik ook niet de deur uit! MAAAAAAAAAR ik kan me er dus ook ontzettend op verheugen dat vanavond manchester speelt...mijn favo club! veel mensen in mijn omgeving vinden dat altijd maar raar, behalve me vriend dan want hij vind t allang best haha. dus wat ik me nou afvraag, zijn er hier ook vrouwen die echt wel naar een bepaalde voetbal wedstrijd uit kunnen kijken? of ben ik echt de enige?
Nee hoor meid, hier ook een echte voetbalfan. In eerste instantie is feyenoord al sinds jaar en dag mijn cluppie en daarnaast kijk ik graag Liverpool. Samen met mijn man kijk ik veel voetbal. Heerlijk. Ook het nederlands elftal kan ik blij van worden. Dus je bent zeker niet de enige.
Het enigste voetbal wat ik kijk is als het Nederlands elftal moet voetballen. Dan vind ik de sfeer en spanning die er omheen hangt gewoon leuk en dan kan ik heel fanatiek zien. Maar voor de rest...nee dan vind ik er niks aan.
met t nederlands elftal ben ik gewoon zelfs de hele dag voor de wedstrijd zenuwachtig en helemaal kriegelig haha en als we verloren hebben, ben ik toch echt degene die afhaakt om mee te gaan stappen..daar heb ik dan echt gewoon geen zin meer in ..als ik t zo typ zie ik zelf ook wel dat t eigenlijk best erg is hahahaha, maar ja that's me..
Nee hoor, ik ben ook altijd helemaal blij met champions league en uefa cup weken. Lekker overkill aan voetbal, heerlijk. Daarnaast kijk ik ook nog eens studio voetbal en voetbal international en daar kan ik me ook enorm op verheugen Ook gaan we naar alle thuiswedstrijden van AZ (en vroeger ook af en toe buitenland - UEFA wedstrijden). Beetje over de top misschien
Hier nog zo'n voetbalfreak hoor! Hier staat de tv vanavond ook op Man Utd-Inter... En gisteravond ook Liverpool....En iedere zondagavond ook het hele voetbalfestijn....En dan oh ja..Morgen ajax 8) hihi manlief vind het heerlijk...Geen gezeur over andere programma's die er komen...
Toen ik je verhaal aan het lezen was dag ik even ze gaat nu toch niet schrijven dat ze zelf voetbalt. Dat had ik dan niet verwacht maar hier ook meisje meisje maar wel gek op Vitesse en Nederlandselftal
Idem hiero. En na Roy z'n wedstrijden ga ik ook elke week kijken. (nja, spelen met Jelina langs de lijn)
hier ook best heel girly maar dan niet een fan van voetbal maar van auto's en tuning. mijn vriend en ik zijn er stapelzot van en hebben ook onze eigen website ervan. tuning is eigenlijk echt wel een mannenwereld al moet ik zeggen dat er de laatste 2 jaar toch al enkele vrouwen bijkomen
Rose draag ik uit principe niet, ik heb altijd mijn afgetrapte All Stars aan, make up kost me teveel tijd en energie, ik drink een biertje en geen wijn, een harde boer laten is in mijn ogen eerder competitie dan gebrek aan fatsoen, ik speel drums en geen viool, ik ben groot lomp en sterk (vraag mijn vriend maar) en niet klein, tenger en fijntjes, ik heb meer mannelijke vrienden dan vrouwelijke....maar ook mijn kast staat vol met creme'tjes en haarmaskers! Ook mijn ogen worden nat als mijn kind voor het eerst lacht! Ook mijn hart huilt als mijn dochter huilt omdat ze pijn heeft. Ook ik grom als er weer eens zo'n theekransje van pratende 'voetbalkenners' op tv te zien is en dit dan ook weer de hele avond duurt. Kortom...het is maar de buitenkant!
haha melloncollie ik lag helemaal in een deuk om je bericht! geweldig! en randi ja dat is idd ook best een mannenwereld...wel leuk dat jullie t beide zo leuk vinden! ik ben er dus echt niet in thuis haha en haha nee nee ik voetbal niet, maar wel t wel gedaan niet zo lang hoor want kon me weekenden wel beter besteden haha
Edit: ik heb ook 2 jaar gevoetbald! Alleen maar schoonfamilie is ziekelijk voetbalverslaafd dus nu vind ik het niet meer zo uh....leuk. Waar mannen weer kwekken over voetbal, technische snufjes en dergelijke, kan ik hele gesprekken hebben over drums en muziek, dat gaat er dan ubertechnisch en analytisch aan toe. Ik zit zelf in een meidenband maar het zijn net een stel gasten af en toe die andere 3, daar doen we ook echt de meest ranzige dingen, boeren, ruften, vunzige opmerkingen, noem maar op. Dus ja....
Ik ben geen Girly girl, maar ben gek op voetbal. Iedere AJAX wedstrijd kijk ik, helaas woon ik te ver weg om live naar de wedstrijd te gaan, dat doe ik 1 keer per jaar, maar ik heb wel een speciale sportzender genomen bij digitale tv zodat ik een hoop wedstrijden kan zien.
2-0. Dat lekkere ding heeft gescoord. Christiano Ronaldo, wat een mooie naam ook... Ik kijk uit mezelf niet veel voetbal, maar kijk wel vaak met m'n vriend mee en kan dan afschuwelijk enthousiast worden. (HUP,Holland, HUP!)
Ik ben dan geen girlie girl, helemaal niet zelfs. Maar heb wel op voetbal gezeten een paar jaar, toen was ik 15. Je wilt niet weten hoe al die meiden van mijn team stonden te tutten in de kleedkamer. Kom op mensen, we gaan voetballen hoor, geen modewedstrijd lopen? Heb trouwens wel een superhekel aan voetbal kijken. Wij gingen altijd motorrijden tijdens de EK en WK, lekker rustig op de weg hihi.
haha dat had ik dus ook he, toen ik voetbalde keek ik nooit voetbal op tv! ik dacht dat ik de enige was.
Ik ben een girly girly en ook mega voetbalgek. Eigenlijk draait ons hele leven om voetbal (Nouja, tot de geboorte van ons mannetje dan!) Mijn vriend is voetballer van beroep en ook ik heb altijd op het hoogste niveau gevoetbald. Tot mijn 18e zelfs altijd in jongenselftallen en soms vroeg de tegenstander na de wedstrijd of ik 's avonds ook mee uit ging haha. Mijn vriend is dag in dag uit met voetbal bezig, en uiteraard hangen wij 's avonds heerlijk op de bank om een voetbalwedstrijd te kijken. Ik mis het voetballen nu ook enorm en wil na de zomer graag weer beginnen met trainen.
Ik ben ook een echte voetbalfan, vond het vroeger ook altijd leuk om zelf te voetballen en ben erg fan van het nederlands elftal, ook ik vind het echt leuk om naar een wedstrijd te geaan bv en op tv te kijken. Maar ik kan ook heel lang bezig zijn met mijn uiterlijk, lekker tutten enzo. Dus je bent niet de enigdte Nou heb ik alleen een vriend die niet zo van voetbal houd, hij gaat wel met me mee hoor als ik naar een voetbal wedstrijd ga. Ik had het echt van mijn vader. Ik droom er nu ook al van, dat manotje straks lekker op voetbal gaat en prof wordt