Handige Harry!

Discussie in 'De lounge' gestart door Jel, 13 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jel

Jel Niet meer actief

Ik moest vannacht om half 3 even naar de wc en toen ik de gang op kwam hoorde ik een raar gepiep. Ik hoorde de konijnen ook al af en toe stampen. Dus die werden ook gek van dat gepiep.

Ben beneden even wezen kijken waar dat gepiep vandaan kwam.
    Zie ik dat de vriezer open staat, met een la er bij open. :$ Mijn man haalt elke avond brood uit de vriezer om te smeren voor zijn werk, maar ik weet niet waar hij gisteravond met zijn hoofd bij was. ;) Ik dus kijken in de vriezer, is alles ontdooit. Hij stond al op -2 ipv -26.
    He, wat baalde ik hiervan. Gelukkig zat de vriezer niet zo ongelooflijk vol. (Hamburgers, saucijsjes, Mora sateetjes 2 stuks, 2 broden en een pak spare ribs.

Ik heb de spareribs in de koelkast gelegd, kan ik die vanavond opeten? Want het was wel ontdooit.

En klopt het dat de rest nu niet meer gegeten kan worden? Want opnieuw invriezen mag toch niet?

2. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

de spare ribs en het brood kun je gewoon opeten hoor. vanmiddag lekker een sateetje op brood. en de worst zou je morgen bv gewoon kunnen eten. dat doe ik ook weleens. haal ik er gehakt ofzo uit en dan eten we die avond toch iets anders en dan eet ik dat gehakt de volgende dag. wel in de koelkast bewaren dan nu.

3. Jel

Jel Niet meer actief

Haha, ik heb met mijn slaperige kop de lade dicht gedaan en de sateetjes zijn dus weer opnieuw bevroren nu. En dat geld voor alles. Dus dan kan je het niet meer eten toch?

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    ging dat zo snel in die paar uur?

5. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

nee dan zou ik het denk ik niet meer doen... en ik ben een kliko hoor... maar doe dan maar niet nou joh.....tralalalalalalalalalala....... vandaag he! hihihihihihihi

6. Jel

Jel Niet meer actief

Ja, daar keek ik ook vreemd van op. Het heeft denk ik open gestaan van ongeveer half 11 tot half 3. Ik wilde zeggen, 22 graden afgekoeld, maar dat klopt niet. Eigenlijk 22 graden warmer geworden dus...

7. Jel

Jel Niet meer actief

@ Eefke, nee ik doe het dan maar niet. Maar zonde is het wel.

Voel me nu best wel schuldig dat ik hem flink op zijn kop heb gegeven hiervoor. Hij heeft het vast niet expres gedaan.

8. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Hey Jel, ff offtopic...... je man had dus last van een nachtvrouw ipv een nachtmerrie :D

9. Jel

Jel Niet meer actief

Haha dat klopt helemaal. :D

Deel Deze Pagina