twitter

Discussion in 'De lounge' started by BuffySummers, Jul 19, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Hallo meiden
    Wie van jullie heeft twitter en wat is er nou zo leuk aan?
    Ben geloof ik 1 van de weinige die het niet heeft hahah. Ik snap er ook geen bal van en vraag me af waarom mensen dan willen laten weten wat ze doen en nog belangrijker waarom is het zo leuk om andere beroemde al dan niet beroemde mensen te volgen?
    Verder vraag ik me af waarom mensen mij dan weer zouden moeten volgen,want wat is er dan interessant aan mij en wat ik doe of juist niet...
    Na hyves, wat bij mij toch ook wel even geduurd heeft, ben ik ook overstag gegaan voor facebook, ook daar snap ik nog geen bal van en heb een minimale schare aan vrienden. Maar goed sommige vrienden die ik dan weer op facebook heb, heb ik dan weer niet op hyves en andersom. Nu twijfel ik dus of ik aan de twitter ga..
    Wie o wie kan mij er wat meer over vertellen:D

2. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag
    Ik heb ook geen twitter :D

Snap er geen hol van en vind het ook niet leuk!
    Heb hyves en facebook ( waar ik ook niets mee doe) en dat vind ik genoeg :D

3. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Nou je bent niet de enige hoor... ik heb helemaal niks met dat getwitter, snap niet wat er nou zo leuk aan is en/of toegevoegde waarde heeft. Zover ik het heb begrepen is het hetzelfde als je wie wat waar op hyves dus in mijn ogen is het overbodig.

4. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

Aug 9, 2009
    1,866
    15
    38
    Ik vind er niks aan! haha dus aan mij heb je niks..
    Ik heb t omdat mn psycholoog t heeft en ik zo ''in de gaten'' kan houden wanneer ze bevallen is, dat is de enige reden...

5. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ik heb wel een account maar doe er verder niets mee, het is een beetje te vergelijken met de www van je hyves, je typt in wat je hebt gedaan of gaat doen oid en dat kunnen andere mensen lezen, eigenlijk net zo doelloos dus als www op je hyves ;)
    je kan ook foto's plaatsen op je twitter en dan kunnen andere daar naar kijken ..

6. Nettie

Nettie Fanatiek lid

Jun 14, 2007
    4,016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Twitter word leuk als je een aantal vrienden hebt die ook echt actief zijn en als je tweetdeck hebt, dan krijg je antwoorden en andere tweet's gelijk binnen.
    Ik ben er nog niet helemaal in thuis maar eigenlijk werkt het als msn.. alleen dan via tweet's.
    Ben het zelf ook nog aan het ontdekken maar moet zeggen nu ik tweetdeck heb (www.tweetdeck.com) het wel leuker word, nu nog op zoek naar meer twittervriendjes!

Maar begrijp je gevoe hoor, heb al een tijdje een account maar heb een hele tijd niets mee gedaan omdat ik precies zo dacht als jij ;)

7. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Ik heb er nu ook maar een stuk overgeschreven hahah. Vond het wel goede inspiratie.
    Wat is tweetdeck dan weer? Ik zou niet eens weten of vrienden van mij twitter hebben...

8. Nettie

Nettie Fanatiek lid

Jun 14, 2007
    4,016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    tweetdeck is een applicatie oid (weet niet goed hoe ik het anders moet noemen) die je op je pc zet. Zodra je dat opstart krijg je alle tweets die je vrienden (degene die jij volgt) schrijven direct binnen in een soort popup. Daar kan je dan snel op reageren... ook reacties op jou tweet's zie je dan binnen komen zonder steeds op twitter op de f5 te klikken.... ach een hebbedingetje wat twitter ietsje leuker maakt hahahahaha...

9. miffy11

miffy11 Niet meer actief

ik heb het, maar heb bewust geen vrienden uitgenodigd. niet iedereen hoeft te weten wat ik 24 uur per dag doe, plaats zelf ook amper tweets, ik volg alleen mijn favo band, om te weten wanneer ze weer in het land zijn, cd/dvd releases etc..
    alleen mijn beste vriendinnetje weet dat ik twitter, en zij zit er om precies dezelfde reden.

10. MamaG

MamaG Fanatiek lid

May 24, 2008
    1,298
    0
    36
    Omg Nijmegen
    Ik heb twitter en vind het altijd wel leuk eigenlijk... In het begin snapte ik er niks van, maar als je het eenmaal wat beter weet is het wel leuk. Ligt er ook wel aan wie je volgt natuurlijk. Sommige mensen hebben wel veel te melden en sommige weer helemaal niet(waaronder ik trouwens) Pas was hier een busongeluk en dan zie je wel hoe snel twitter gaat, want de een na de andere reactie en foto verscheen. Zo stond er een foto van mij ineens op nu.nl.
    Je merkt ook wel dat sommige mensen echt twitterverslaafd zijn... Die plaatsen echt elke minuut een tweet. Dat is dan weer een beetje overdreven.
    En tweetdeck is inderdaad een applicatie die je kunt installeren op je pc. Dan hoef je niet elke keer naar de site toe, maar kun je het op die manier doen, maakt het allemaal wat makkelijker.

11. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

Jun 24, 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    twitter de twitter :) leuk tijdverdrijf als je op je werk zit :)
    hahahahaha.. eerst vond ik t niks.. maar nu is het wel leuk om tussendoor ff slap te ouwehoeren op twitter..

gezellig followen.. dat kan.. zoek me: lelymupske

12. Chillin

Chillin VIP lid

Mar 22, 2007
    68,554
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Ik heb ook twitter en het leuk om (bekende)mensen te volgen maar het heen&weer tweeten is ook leuk.

13. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik vind het ook niks :) Dus je bent niet de enige :)

14. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    3,029
    1
    0
    Ik twitter en ik vind het leuk. Ik volg een aantal collega's en vrienden en zij volgen mij. Het lijkt bij ons vaak wat op en plein public slowchatten.

Share This Page