Vanochtend was ik eens aan het kijken waaraan wij maandelijks mee doen kwa kansspellen en welke ik wilde gaan opzeggen. We doen mee met de lotto, bankgiro en postcode loterij en hebben echt nog nooit meer dan 5,- en een bakje ijs gewonnen. Dat terwijl we er maandelijks bij elkaar 50,- aan uit geven. Dus ik op de websites zoeken naar hoe ik op moet zeggen etc. En wat denk je kijk ik op de Postcode Loterij website zie ik dat ik een prijs heb gewonnen, namelijk een arr. voor de musical Legally Blonde voor 2 pers a 164,-! Heb maar even gebeld om te kijken of het klopt en ja hoor volgende maand ontvang ik alle informatie thuis. Iemand enig idee of het wat is deze musical? En als tweede wat zouden jullie nu doen, toch maar opzeggen die hap want hoe groot is dat je nog een keer wat wint, of toch nog maar even door blijven spelen?
ik zou als je echt wilt, wel opzeggen.. maar pas dan op, want dan zorgen ze dat je 'ineens' een prijs wint, zodat je toch maar weer doorgaat.. succes!
ik zou opzeggen en die 50 euro elke maand in een potje doen... heb je aan het einde van het jaar je eigen 'hoofdprijs'
Ik denk dat ik nog even wacht tot ik de prijs echt binnen heb daarna ga ik denk ik toch maar opzeggen. Een jaar lang maandelijks 50,- is toch 600,- als je het zo bekijkt, redelijk snel verdiend.
ik zou van de postcodeloterij altijd 1 lot houden, want wat zul je jezelf voor je kop slaan als de grote prijs in jou straat valt en je doet niet mee..... lotto/bankgiro/staatsloterij zou ik opzeggen
Ik zou denk ik de postcode ook houden, evt als je meerdere loten hebt er maar 1tje houden. De anderen weet je zowiezo niet of je prijs zou hebben gehad of niet. Bij de postcode is dat natuurlijk anders want als die op je postcode valt dan weet je dat natuurlijk.
De musical moet nog in premiere gaan.... Kei leuk toch!! Heb meteen even zelf gekeken of wij wat hadden gewonnen...Op 1 cijfer na helaas niet (een arrangement voor jan smit ) Maar ik zou ook een deel opzeggen maar die van de postcodeloterij houden en af en toe in bijv de staatsloterij los kopen mocht je behoefte hebben!
Bedankt voor alle reacties dames! @Moederlynn; jammer dat je niets hebt gewonnen! Heb je ooit al eens iets gewonnen? Ik kom er dus net achter dat ik 2 loten heb bij de Postcodeloterij, krijg ik dan dus ook 2 keer deze prijs? Ik heb inderdaad besloten om de lotto en bankgiro op te zeggen, van de postcode loterij ga ik 1 lot opzeggen. Scheelt toch weer 39.5 in de maand