Hallo! Ik ben 13 dagen terug bevallen van mijn zoontje en ingeknipt. Heel veel pijn gehad, eerste werk op tramadol geleefd en nadat er wat hechtingen waren verwijderd ging pas wat beter. Nu allen paracetamol, om de 6 uur. Gisteren weer meer pijn, stekende pijn richting mijn anus en volgens mijn man ziet de knip er uit als een paarse streep met aan het einde een paars bobbeltje. Niet rood, niet ontstoken, maar wel weer pijnlijk. Kan weer niet veel anders dan met blote billen in bed. Ben zat, wil genieten van mijn zoon! De VK zei, geen verhoging, geen ontsteking dus geen zorgen en steken horen bij helingsproces. Nu hoop ik jullie ervaringen te horen, en dan graag wanneer jullie weer konden zitten zonder mega veel pijn! En of iemand de steken herkent?
Hoi Amber2007, Ik ben ook recent bevallen en ook met knip. Inderdaad die steken. Wat doet dat zeer! Kon ook niks aan m'n billen verdragen. Kreeg advies om in biotex badje te zitten eens per dag. Dat heeft enorm geholpen en dat er spontaan een hechting losliet ook. Nu ben ik sinds een halve week pijn vrij. Dus rusten, even eind van de dag in de biotex en luchten (dan bloot in bed zeg maar, droogt het goed). Hoop dat het je helpt. Gr Iris
zolang het dicht is niet rood ziet en geen koorts is er idd geen ontsteking...dat bobbeltje wat je man ziet zou een klein beetje litteken weefsel oftewel wild vlees kunnen zijn....mijn ervaring is dat dat soms wel pijn kan doen idd.... Verder, knip doet gewoon pijn. Toen ik voor het eerst merkte dat het echt gewoon geen pijn meer deed, dus echt helemaaaal niet meer...was ik toch wel een paar maanden verder. Na 4 weken was het wel zo dat ik nog maar af en toe steken had, bijvoorbeeld bij opstaan en gaan zitten..en bij te lang zitten of te lang staan. Ook het weer is er van op invloed....zo jeukt het nu als het gaat regenen!! Maar dat heb ik bij alle littekens merk ik.
Ik ben in April bevallen ook dmv knip en Vacuümextractie. .en van die knip heb k wel week of 8 last gehad..vooral een erg drukkend en pijnlijke plek. .ik was de eerste week helemaal blauw op die plek. .ik heb nu 19 weken na dato soms nog wel een raar gevoel daar en het is wel netjes geheeld. .is dus normaal dat t wat langer duurt eer dat dat genezen is