zoals gewoonlijk heb ik trombose spuiten gehad na de keizersnede. nu hebben ze die 4 dagen achter elkaar in mijn linker been gezet. nu 4 maanden later heb iik nog steeds een "doof/slapend" gevoel op mijn bovenbeen, is dit normaal? gaat dit nog weg?
Hier ook geen last van gehad... heb je alleen de trombose prik gehad in je been want ik heb ook een morfineprik gehad in mijn been en die zetten ze in een spier...daar heb ik wel een paar dgn last van gehad...weet niet of het dan niet eerder daar mee te maken zou kunnen hebben?
Nee ben allergies voor veel pijnmedicatie dus ik had alleen paracetamil. De eerste daf dat ik diewel heb gehad is die in mijn andere been gezet
ik herken het ook niet, heb 2 x een ks gehad en de spuiten. Maar alleen ervaren dat het pijnlijke spuiten waren, verder niets.
Ik heb na de thuisbevalling een Oxitocine/Syntocinon injectie gehad, om de baarmoeder sneller te laten samentrekken ivm geboorte placenta. Ik ben ruim 4 maanden geleden bevallen en de plek waar ze geprikt heeft is nogsteeds gevoelig. Zoon "prikt" er wel eens in met z'n elleboog, of zet zich af met z'n handje op m'n been en dat is nog een beetje pijnlijk. Er is vast een zenuw geraakt o.i.d.