trombose spuit na keizersnede

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Dorianne, 18 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

27 okt 2009
    1.608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    zoals gewoonlijk heb ik trombose spuiten gehad na de keizersnede. nu hebben ze die 4 dagen achter elkaar in mijn linker been gezet.
    nu 4 maanden later heb iik nog steeds een "doof/slapend" gevoel op mijn bovenbeen, is dit normaal?
    gaat dit nog weg?

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Oh das wel lang zeg. Ik heb 3 keer een ks gehad maar er gelukkig nooit last van gehad.

3. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Hier ook geen last van gehad... heb je alleen de trombose prik gehad in je been want ik heb ook een morfineprik gehad in mijn been en die zetten ze in een spier...daar heb ik wel een paar dgn last van gehad...weet niet of het dan niet eerder daar mee te maken zou kunnen hebben?

4. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

27 okt 2009
    1.608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    Nee ben allergies voor veel pijnmedicatie dus ik had alleen paracetamil. De eerste daf dat ik diewel heb gehad is die in mijn andere been gezet

5. Is het wel van de fraxiparine injecties? Kan het niet komen door de ruggenprik?

6. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

ik herken het ook niet, heb 2 x een ks gehad en de spuiten. Maar alleen ervaren dat het pijnlijke spuiten waren, verder niets.

7. Kerszje

Kerszje Niet meer actief

Ik heb na de thuisbevalling een Oxitocine/Syntocinon injectie gehad, om de baarmoeder sneller te laten samentrekken ivm geboorte placenta. Ik ben ruim 4 maanden geleden bevallen en de plek waar ze geprikt heeft is nogsteeds gevoelig. Zoon "prikt" er wel eens in met z'n elleboog, of zet zich af met z'n handje op m'n been en dat is nog een beetje pijnlijk. Er is vast een zenuw geraakt o.i.d.

Deel Deze Pagina