Ging r vanuit dat alles wel een beetje bekend zou zijn, maar moet eerlijk zeggen dat ik soms toch wel twijfel. Kleine dingen zoals, wel of niet wakker maken, wel of geen mutsje de hele dag op, romper met korte of lange mouw maak mezelf een beetje gek! Hoe doen jullie dat met die mutsjes trouwens? Ik vind het zelf niet echt nodig om het binnen de hele dag op te houden, maar de kz zei dat het de eerste week moest. Kan het me niet meer herinneren van mn 1ste..
Hier ook de eerste week hele dag mutsje op Na een week overdags af En later ook snachts af toen hij zichzelf goed warm kon houden.
Ik heb alleen de eerste dag een mutsje gebruikt, daarna niet meer. Hoefde niet, maar moet wel zeggen dat mijn dochter al heel snel haar temp goed kon houden.
Wij hadden het mutsje in bed op. Totdat hij zijn temp. zelf goed kon regelen. Volgens mij was dat binnen een week
Heeeey meid, mabrouk! Gefeliciteerd met jullie 2de kindje! Hier ook geen mutsje opgehad, ook deels omdat ik 4 mutsjes had en meneer een groot hoofd had en die zaten allemaal te strak haha. Verder hield hij zich goed op temp dus was niet nodig.
hier sinds 4 dagen overdag en snachts ook geen mutsje meer op. ze draagt rompers met korte mouw. heeft jouw meisje ook moeite met dag-en nachtritme? dan wordt er wel geadviseerd om overdag elke 3 uur wakker te maken voor een voeding 'snachts mag er max 1x 5 uur tussen zitten.
Ik heb bij Dean nog steeds rompers met lange mouw aan en truitje met lange mouwen, soms ook korte mouwen. Vind het lastig wanneer over te gaan op minder warme kleding.. Het weer is nu toch nog slecht haha
Dankje Umm! Ze is er dan eindelijk Hier heeft ze juist een te klein hoofd! Die mutsjes zakken steeds voor haar ogen, zo zielig! @tuttie: ze wordt overdag wel zelf om de 2u wakker. Alleen 's nachts zyn we nog aan het rommelen.