Hoi allemaal.. Na al mijn gespeur over informatie over trombose en spuiten kwam ik op dit forum terecht..Ik dacht laat ik ook maar eens een berichtje plaatsen.. 6 weken geleden kreeg ik trombose in mijn lies..Vanaf dat moment direct begonnen met het spuiten van Fraxodi, maar wat bleek ..ik was er allergisch voor..kreeg flinke bulten op mijn benen.. Toen ben ik overgestapt op Clexane..en ja hoor, weer allergische reactie, maar dit keer zat mijn hele lijf onder de bultjes en gigantische jeuk...Nu ben ik sinds vier dagen aan het spuiten met Arixtra..en dat gaat tot nu toe nog goed..Maar wat een ellende zeg..Heeft iemand anders ook ervaring met Arixtra..? Ik ben nu inmiddels 30 weken zwanger, dus heb nog even te gaan met het spuiten..bleh..ik ben het nu al flink zat. en dan nog die ellendige steunkous erbij.. Toch maak ik me wel zorgen omtrent de bevalling ..hebben jullie dat ook? Groetjes monique
Ik heb zelf 4 keer trombose gehad en heb redelijk wat ervaring met antistolling en spuiten.Ik heb geen ervaring met het middel wat jij nu spuit.Zelf spuit ik fragmin en dit is mijn 4de kindje. Je schrijft dat je je zorgen maakt over de bevalling.Op zich beval je net als ieder ander,alleen MOET het in het ziekenhuis.Zelf ga ik als het goed is over 15 weken voor de 4de keer bevallen en ik moet eerlijk toegeven dat ik me meer zorgen maak over de weeen dan over mijn tromboverleden of de antistolling. Als je nog vragen heb,stel ze gerust. Groet,Monique