Meiden, Ben weer es ongerust. Ik had een paar dagen last van een soortje van spierpijn, beurs gevoel in mijn onderbuik. Drukkende pijn. Continu eigenlijk. Ook een lage rugpijn zit er bij. Verders moet ik ook echt heel vaak plassen door dat drukkende gevoel. Dus ik ging van een blaasontsteking uit. Vanmorgen naar de huisarts en de urine bleek keurig schoon te zijn. Geen blaasontsteking. Hij vroeg of ik last had van afscheiding, ja niet meer dan anders tijdens deze zwangerschap. Hij vroeg of ik leven voelde, ja toevallig vandaag goed, maar van de week paar dagen minder duidelijk. Nou zei hij dan denk ik dat je last hebt van groeipijntjes en dat de baarmoeder op de blaas duwt... Nog even de verlos gebeld om te vragen waarom hij die vragen stelde, nou ze willen dus weeen uitsluiten Zij denkt ook aan groeipijnen. Wat denken jullie?
Hoi, Ben iets verder als jouw, maar heb het ook met name laag in me buik. En dan vooral met opstaan en lang lopen. Maar zie het wel als groeipijn. Mijn buik begint nu pas echt te groeien. Maak me er verder geen zorgen om.... Hoop dat je het een beetje los kan laten..
Das wel een goeie ja, stevige onderbroeken halen, die een ondersteuning bieden. Ze zeiden ook idd dat ik me niet ongerust hoef te maken, maar die vragen over afscheiding ed...komt er opeens een stukje bij waar je geen sec over nagedacht hebt. Heb ook messteekjes in mijn liezen en rondom mijn buik. Ook als ik gewoon stilzit trouwens. Maar das maar plaatselijk en echt steekjes.
Ik heb van die banden voor onder je buik. Dat kun je met klittenband zo straks doen als je wilt, dus dat is je steun en dan zit er een stuk stof aan die je omhoog over je buik kan trekken. Misschien is dat wat voor je....en ja zo een arts moet dan idd dingen vragen die je misschien liever niet hoort. Maar het zekere voor het onzekere he. Probeer je er niet druk om te maken!!
Merk het vooral als ik even veel achter elkaar gedaan heb. Als ik dan weer rust neem, is het ook weer over, als ik zit en lig heb ik er geen last van. Waar kan je die banden halen?
Buikbanden - De PrettyMum borstvoedingswinkel biedt alles voor borstvoeding met plezier; borstvoedingskleding, kolven, borstkolven, kolfaccessoires, voedingsbeha, borstvoedingsshirt, voedingskussens, zwangerschapslingerie, positiemode, meegroeibeha,
Ah kijk..daar ga ik es eventjes neuzen lijkt me wel fijn. Als ik me rustig aan doe gaat t goed. Maar loop ik teveel of te lang achter elkaar, dan gaat t duwen of wegen net hoe je het noemen wil.