34+1, ongesteldheidsbuikpijn en harde buiken

Discussion in 'Gezondheid' started by april2012mama, Mar 7, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. april2012mama

april2012mama Actief lid

Aug 27, 2011
    345
    0
    0
    Hmmm, zal er allemaal wel bij horen..maar toch spookt het door mijn hoofd...het zal toch niet.....?!
    Het zijn geen steken aan de zijkant, maar echt een constante zeurende pijn onderin het midden van mijn buik. En ik had bijna nooit harde buiken, vanavond al een paar keer.
    Ik maak me geen zorgen hoor, was gewoon nieuwschierig of iemand dit herkent?

2. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

Apr 8, 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    de afgelopen twee weken heb ik dit ook gehad en waren volgens de verloskundige indalings pijnen, nu is het minder en blijkt mijn kindje ingedaald en vast te liggen.

hoop dat dit bij jouw ook zo is en anders gewoon de verloskundige bellen, liever te veel bellen dan te weinig toch?
    sterkte!

groetjes jennifer

3. mimi83

mimi83 Niet meer actief

even gaan douchen voelt het prettig niet saan de hand en zijn het indalingsweeen/ harde buiken, dit denk ik wel nl.

reageer je op de douche met meer pijnlijke buiken dan even vk bellen voor overleg.

4. april2012mama

april2012mama Actief lid

Aug 27, 2011
    345
    0
    0
    Ik ben gisteren bij de vlk geweest, kindje is al ingedaald (geloof nog niet helemaal volledig).
    Ben even in bad geweest inderdaad, maar het lichte zeurende gevoel blijft en heb daarna wel alweer 2 harde buiken gehad.. De nacht maar even afwachten. Het is prima te harden hoor, het is alleen dat ik hele zwangerschap deze ongesteldheidsachtige pijn niet meer heb gehad, en de harde buiken alleen als ik erg nodig moest plassen of zo.

5. mimi83

mimi83 Niet meer actief

voelt het al alsof er een babyhoofd tussen je knieen hangt?? Nee , dan is de kleine er nog niet helemaal en kan dit heeeeeeeel goed indaling zijn.

pijn mag ook wel blijven in bad/douche als het maar niet echt verergerd, dat is een reden om te bellen.. even rustig aan en volg je lichaam , bij twijfel overleggen kan geen kwaad.

6. april2012mama

april2012mama Actief lid

Aug 27, 2011
    345
    0
    0
    Ik ben net wat bloed en waarschijnlijk een geelte van de slijmprop verloren. Ik helemaal trillend de vlk gebeld, ik hoef me niet direct zorgen te maken. Ze denkt aan verstrijking van de baarmoeder en indaling. Bij verergering pijn en bloedverlies, wel bellen.
    Voor nu plat liggen ( ehh heb pufcursus met mijn man), evt paracetamol nemen en rustig aan doen..

7. mimi83

mimi83 Niet meer actief

zegt inderdaad nog niets, maar kan me voorstellen dat je schrikt.. neem morgen ook even rust . gewoon in bed/op nbank tv kijken, boekje lezen even je lichaam tijd geven.

Succes en hopelijk een rustige nacht:)

Share This Page