Keelpijn en beroerd in laatste maand

Discussion in 'Gezondheid' started by Mireia, Jun 5, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mireia

Mireia Actief lid

Jan 11, 2013
    361
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo,
    Ik voel me niet top en dat in mijn laatste maand. Af en toe rillingen en ik voel mn nieren/lichte krampjes in rug en buik/darmen. Nu ook keelpijn jammer genoeg. Ook last van maag als k n paracetamol in neem of iets eet. Ik heb afgelopen twee dagen trek gehad in scherp eten misschien dat dit mn maag onrustig gemaakt heeft maar t kan ook komen door kou vatten?

Momenteel dus n beetje brak. Kan k dit zo op het eind wel hebben? Wat te doen en wat kan k beter laten. Afgezien van slapeloosheid, restless arms en legs etc etc, wil ik me graag verder lekker voelen :(

Alvast dank voor de reacties..

2. justxme

justxme Bekend lid

Mar 27, 2013
    671
    0
    0
    Zoiezo geen paracetamol nemen op lege maag! En als je echt niets kan/wil eten even oplossen in water.
    Als ik jou was zou ik het aangeven bij je vk als je op controle komt, misschien heeft zij tips?
    Voor de rest kan ik alleen maar zeggen; beterschap en zorg goed voor jezelf! Wel letten op je nieren, is niet goed als dat pijnlijk is! al getest op blaasontsteking?

3. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

Jul 22, 2009
    1,980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Ja hier ook aan het beter worden na een heel flinke verkoudheid.
    Je bent nu eenmaal bevattelijker en ook beroerder van een griepje/verkoudheid.

Man ik dacht dat ik kapot ging!
    Inderdaad geen paracetamol op lege maag.. zeker nu niet.
    Probeer kleine beetjes te eten al is t maar een cracker.. En veel rusten.. meer kan je even niet doen behalve de vitamientjes en rust.

Thee met honing verzacht een beetje, misschien dat voor t slapen gaan doen.

4. Mireia

Mireia Actief lid

Jan 11, 2013
    361
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dankje.. het is even beroerd allemaalhelaas:( ja lekker groene thee met honing en scheutje citroensap..

Share This Page