Nou in mn been doet de vloeistof ook kei pijn, helaaass. Alleen nu heb ik weer jeuk op mn buik..pffff morgen maar weer naar de dokter.
Ik heb nu geen trombose maar heb 2 jaar geleden een trombose been gehad en na dik een jaar heb ik nergens meer last van alleen dat het been iets dikker is. Maar wil jullie allemaal even een hart onder de riem steken en sterkte wensen ik weet uit ervaring hoe vervelend het is. Ik hoef tijdens mijn zwangerschap gelukkig niet te spuiten alleen 6 weken na mijn bevalling. En daar ben ik er blij mee.
Auw! Balen. ik spuit meestal beetje aan de zijkant bovenin van mijn been. Richting heup zeg maar. This even zoeken en this niet altijd volledig pijnloos maar ja het is voor een goed doel. Moet zeggen dat buik prikken wel meer pijn doet bij mij, maar mn ervaring is ook dat je er even doorheen moet en dat t over een aantal spuiten al minder is. Ik moest ook even wennen aan de clexane, is toch andere vloeistof. Succes meiden.
Dag dames! Lang geleden dat hier iets gepost is. Hoe is het met jullie? Ik heb geen pijn meer, nog wel dagelijks kous om en spuiten met Fragmin. Alleen nu het volgende, mijn kleine meid blijft in een stuit liggen dus ik kan me eigen gaan voorbereiden op een keizersnede.. . Ben er wel een beetje bang voor, want ik lees en hoor van alles over bloedverdunners spuiten en een ruggenprik.. Brr.. Mijn gyn zegt dat als het een geplande ks wordt, dat ik dan 24 uur voor de ruggenprik niet meer mag spuiten. Een andere gyn zegt, eerst bloedprikken hoe je bloedwaardes zijn, en dan 72 uur van tevoren niet meer prikken. Ik weet ook helemaal niet of ik nog een trombosebeen heb, ik word er niet op getest. En als ik het vraag krijg ik allemaal andere antwoorden , en dat ik me niet druk moet maken. Iemand hier ervaring mee?
Hier gaat het ook goed! Heb nu de aangemeten steunkous. Geen pijn meer! Ik moet in juli terug naar het zkh om een echo te laten maken van het been en dan 2 dagen later naar de internist om te kijken of ik mag stoppen met de bloedverdunners. Steunkous wel nog 2 jaar dragen.. Maar dat is dan maar zo! Ah jakkes, dat is wel balen, die keizersnede Kun je niet naar de trombosedienst bellen of naar de internist om antwoorden te krijgen op je vragen?