Hoi, Zijn jullie bekend met teunisbloem en tarwekiem? Ik vraag me af of je dit meteen vanaf het stoppen met de pil kunt gaan slikken om je cyclus meteen regelmatig te maken ? zou het meteen effect hebben of schopt het juist alles in de war mocht ik meteen een regelmatige cyclus hebben ? Tarwekiem kan volgens mij geen kwaad dus dan heb ik het meer over de teunisbloem. Vind heel veel op internet maar dus niks over het slikken meteen na de pil stop en de effecten hiervan. ben gewoon enorm bang dat mijn eerste cyclus weken/maanden gaat duren vandaar mijn vraag. Alvast bedankt!
Goedenavond, ik ben niet bekend met tarwekiem en teunisbloem. Wel wordt er gezegd dat het een positief effect heeft op de vruchtbaarheid. Van teunisbloem weet ik dat er geen op onderzoek gebasseerde bewijzen zijn, dat het echt helpt. Ik zou je aanraden niet gelijk te beginnen. Wacht even af, hoe je cyclus is na het stoppen van de pil. Mogelijk ben je gelijk regelmatig ongesteld en heb je dit helemaal niet nodig. Maar indien je het toch echt wilt, kan je volgens mij wel gelijk beginnen. Ben je zwanger, stop dan gelijk met teunisbloem. Daarnaast kan tarwekiem vitamine A bevatten. Check op de verpakking hoeveel vit A erin zit. Veel vitamine A is niet goed voor de baby. Succes! Groetjes Monique PS start wel op tijd met foliumzuur. Dat is bewezen effectief!