Hallo, heb een dochter van 15,5 maand en is een dappere kruiper... ze staat nu overal bij op en wil ook overal op klimmen. Ook beginnen haar knieen nu wat zeer te doen volgens mij(vooral buiten) en begint ze sinds gister steeds op haar handen en voeten te lopen. Ook gaat ze wel eens los staan, maar vind het nog wel eng. Ze loopt wel aan 2 handjes, maar aan 1 durft ze nog niet! Mijn vraag of jullie ook ervaring hebben of het op handen en voeten lopen een voorloper is van het los lopen? Het zou wel heel fijn zijn namelijk! Deden jullie kindjes dit ook voordat ze los liepen en hoe oud waren jullie kindjes? Alvast bedankt! AROS
Ik denk het eerlijk gezegt niet. Vigo doet dit al sinds hij 10 maanden is, maar loopt nog steeds niet los. Wel aan 1 hand, en af en toe een stapje van salontafel naar bank, maar voor de rest vertikt hij het
Hahah, femke doet dit nu ook sinds vorige week, ik dacht ook dat het misschien het begin was van het loslopen, maar aan de andere kant, met dat mooie weer en korte broek doet het kruipen buiten een beetje pijn, dus ik denk dat ze daarom zo kruipt/loopt.
bij ons gaat het gelijk op. Ze loopt al een tijdje langs tafel, banken enzo, maar sinds kort doet ze ook die mowgli-pas En ze loopt nu ook naast me mee aan 1 handje. Los lopen doet ze nog niet, maar ze overbrugt wel met 1 'stap' de afstand tussen bank en tafel. Dus hier heeft het wel met elkaar te maken volgens mij.