Als ik erin zet dat ik 21 aug mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie was en ik een cyclus heb van 29 dagen dan geeft die aan dat ik de 19e kan testen. Maar als ik het zelf uit reken kom ik op vandaag dat ik ongi moet worden. Bedoelt die calculator nou dat ik dan de 19e pas ongi word of dat ik vandaag evt ongi zou kunnen worden en zo niet dat ik dan vanaf morgen kan testen? Liefs Farfan
waarom morgen al testen, waarom wacht je niet dat je een paar dagen overtijd zou zijn. lees zo vaak dat meiden gelijk willen testen, snap het ook wel aan 1 kant maar het is zo zonde van je geld elke keer zo een test kopen terwijl die dan negatief aan geeft en je een dag later ofzo toch ongi word. ik had 5 dagen na me nod pas getest.
Ik ga morgen niet testen hoor. Ik wilde het alleen even zeker weten dat de calculator aangaf dat ik vandaag mijn NOD heb dan weet ik zeker dat ik morgen evt. over tijd ben. Maar ga morgen niet testen want het kan nog alle kanten op. Ik pas donderdag of vrijdag testen
Farfan ik heb hetzelfde had vandaag mijn NOD en morgen ben ik een dag overtijd maar ik test pas het weekend denk ik! DAn ben ik dus 4 a5 dagen overtijd ( hoop ik) Liefs shirley
Ik wil geen goden verzoeken hahahaha Als ik morgen een duidelijkere test heb zal ik zeker m'n banner aan gaan passen!
ik heb meerdere calculators via het net gebruikt en kwam tot de conclusie dat sommige er geen rekening mee houden dat het volgend jaar Schrikkeljaar is.. Dus je eigen berekening kan nog wel eens kloppen.. ik zat namelijk met mijn uitgerekende datum. Volgend de cal hier op de site ben ik 20 mei uitgerekend, terwijl dit nu dus 19 mei moet wezen.. Succes Groetjes