Goede bh?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door BeingMommy, 17 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Hallo dames,

Iemand tips voor een goede, stevige, leuk uitziende maar toch betaalbare voedingsbh?

Ik draag sinds de bevalling goedkope van neckermann volgens mij, goedkopere versie 3 voor zoveel ofzo. Maar die zijn een beetje aan het eindje gekomen.

Tips? Webshops? Winkels omg Rotterdam?

2. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Hema heeft prima BH's.
    Als je wat minder zwaar geschapen bent, dan zijn die van H&M ook heel goed.
    Als je jezelf wilt tracteren, op de hoek van de Witte de Withstraat zit de zaak van Marlies Dekkers, die heeft ook voedingsbh's in de collectie.

3. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

beha's van anita. te koop bij babydump en babyplanet. Ik heb al ff gepast en op moment dat beeb er is, zal man ze gaan halen. (mij borsten groeien momenteel teveel....)

hebben ook een site. ff googlen

4. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Dank je wel dames!
    Hier kan ik zeker wat mee.

5. Bri

Bri Niet meer actief

cupoftwo.nl
    lingerievoortwee.nl
    prettymum.nl

Dit zijn prima webshops met een ruim aanbod en goede service (althans, dat is mijn ervaring).

6. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    V&D vond ik betaalbaar en best hip.

7. Mayon

Mayon Niet meer actief

Hema vond ik vreselijk hoor.. Kon nooit iets fijns vinden, ook niet met gewone trouwens. Ik heb één hele fijne (gewone) van Livera, als die in de was is draag ik zon bustier van elastiek, ook tijdens de BV.

8. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik heb een simpele witte van de Hema en een grijze met motiefje van de H&M. Die van de Hema zit beter en gaat langer mee, tenminste, in die van de H&M zitten nu al slijtplekken. Dus ik zou Hema aanraden. Maar ze zien er niet bijzonder leuk uit ;)

9. Chrisie

Chrisie Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.010
    0
    0
    utrecht
    Ik heb sinds 3 weken nu de voedingsbeh van mammae. Jammer genoeg is deze niet goedkoop. Want ik vind hem heerlijk zitten.
    Heb er heel veel steun aan met mijn cup E nu.

Normaal koop ik echt niet zo'n dure bh maar dit was een kado voor mezelf omdat ik al zoveel tgenslagen heb gehad met bv vond ik dat ik wel wat verdient had.

10. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

Ik heb juist slechte ervaringen met Mammae. Was er eerst heel blij mee, maar nu springen de cups steeds los. Ook een E cup.
    Ik heb er net een topic over geopend.
    Hema, niet heel bijzonder, wel kwaliteit. Maar niet geschikt voor grote borsten. Grootste maat is D, en dus komen mijn borsten tussen de cup en voedingsbandje uit.....
    Marlies Dekkers idd erg fijn, maar ook Anita (met beugel) en MarieJo met beugel. Ook in grote maten.

Deel Deze Pagina