Wie heeft er nog meer 2 kinderen op 1 kamer en gaat dat?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door vanesje, 31 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Er komt, als alles goed gaat, een derde kindje bij ons in huis.

Nu komen we eigenlijk een kamer tekort. De oplossing zou dus zijn om de 2 broertjes bij elkaar op de kamer te leggen. De oudste is dan 3,5 jaar en de jongste ruim anderhalf jaar.

Gaat zoiets goed of slapen ze later ´s avonds en worden ze ´s morgens van elkaar wakker of ´s nachts als er eentje huilt en je er naartoe moet?

Kortom ervaringen gevraagd!!

2. adi

adi Niet meer actief

Ik heb 2 meisjes van 10 maanden die bij elkaar op kamer slapen. Dit is wel eigenlijk vanaf het begin, dus ze weten ook niet anders. Ze worden bijna nooit van elkaar wakker (als ander huilt of zo), maar ik merk wel dat ze het steeds gezelliger vinden naast elkaar en dan 's avonds moeilijk in slaap vallen.

Je kindjes zijn wat ouder al, dus ze zullen wel moeten wennen, maar het zal wel goedkomen denk ik. Voor de kindjes is het ook heel bijzonder vind ik.

3. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Ik lees mee.
    Want op vakantie moeten onze kids samen op 1 kamer slapen en ben aan het bedenken hoe we dat gaan doen.
    Emma is dan 3 maanden en Martijn word 1,5.
    Oh ja we slapen zelf ook op die kamer.

En in de toekomst willen we ook nog een derde (als dat allemaal lukt enz.) en dan hebben we ook een kamer te kort.

Deel Deze Pagina