Hallo dames, Dank voor alle reacties. Ik geloof dat ik wel ff wat recht moet zetten.... Mijn vriend en ik doen het zeker samen! Maar hij moet er door de week om 5 uur half 6 uit en kan dus dan weinig doen. De nachtflessen doen we om en om. Fenne (de oudste) gaat om 19.30 naar bed en slaapt dan tot een uur of 6.30/7.00 uur. Heel soms komt ze 'snachts vanwege een enge droom of kiezen... Nikke (de jongste/2 maanden) gaat meestal ook rond 19.30 slapen en die maken we dan rond 24.00 wakker voor haar laatste fles. Daarna slaapt ze tot 5.30/6.00 uur. Het is dus niet zo dat we wakker zijn tot 24.00 uur omdat Nikki aan het pruttelen is. We liggen meestal rond 22.00 uur in bed! Het valt dus allemaal best wel mee, maar soms heb ik er ff de balen van! In de weekenden blijft de ene dag de een liggen en de andere dag de ander! Maar goed, tropen jaren blijven het maar het gaat beter worden!! Fenne sliep met een week of vier al door van een uur of 23.00 tot een uur of 7.00. Dus ach het zal wel goed komen! Iedereen heel veel succes en idd ook wel blijven genieten!
Het vroege opstaan is hier geen ramp ben altijd al om 6 uur wakker Ik vond de avonden juist erg vervelend vooral de voeding rond 11 uur gaaaaap. Dus nu mijn dochter lekker (door) slaapt ben ik blij ze slaapt van half 8 tot 6 ideaal