Hoi hoi, Ik had het het er gister met mijn man over. Ik gaf hem namelijk een compliment dat hij zo lief is voor S.iem. En natuurlijk, dat hoort ook, maar ik bedoel, hij knuffelt veel, hij zingt heel veel liedjes met hem, als hij thuis komt van zijn werk en ik ben aan het einde van mijn latijn (heb reuma) dan pakt hij S.iem en zet hem voorop de fiets en gaat een stuk fietsen, hij zet hem op de nek en begint te dansen en gister zat S.iem in bad en hij heeft van die baddiertjes en toen hoorde ik hem met een gek stemmetje: - Dag S.iem, wie ben jij! - Ik ben een zeehond, wil jij mijn vriendje zijn? Ik raak dan altijd helemaal vertederd... Mijn vriendins man daarintegen, is echt heeeeeeeeel lief voor zijn zoon, maar dat is een binnenvetter...die zingt geen liedjes of doet gekke dingen, maar die is wat rustiger. En dat kan natuurlijk ook, mijn man is in het dagelijks leven ook vrij extravert en mijn vriendins man is een rustig type...En daar is ook niks mis mee. Maar wat ik me afvroeg, hoe is jouw man met de jullie kind(eren)? Is hij ook van de spelletjes/liedjes en gekke dingen of kan jullie kindje juist de rust bij hem vinden?! Vind je dat fijn/leuk of zou je het graag anders zien? Ben benieuwd! Liefs Loesie
Hier is vriendlief beide, druk én rustig dus. Als ze beide actief is, zingt hij ook vaak liedjes met dochter, stoeien, bouwen met de blokken en noem maar op! S'avonds is hij wat rustiger en liggen ze meestal nog een half uurtje samen op de bank TV te kijken voor dat dochterlief naar bed gaat . Vindt het eigenlijk ook wel prima zoals het gaat hier. Hij geeft dochterlief veel aandacht en helpt ook met de verzorging van haar. Hij maakt regelmatig haar eten en geeft die dan ook, luiers verschonen is ook geen probleem en elke avond stoppen we haar samen in bed . In bad doen doen we ook samen want dat is alleen geen doen, ze vindt in bad gaan heerlijk maar het wassen is één groot drama! Vooral als je bij dr haren in de buurt komt......
Mijn vriend is vrij rustig met de kinderen, terwijl hij in 't dagelijks leven juist vrij druk is altijd, best apart eigenlijk . Hij is echt wel een lieve vader, maar hij is er vooral voor de leuke dingen. Verschonen, in bad doen, eten geven enzo dat is niks voor hem, als 'ie het wel eens probeert, gaat het hem ook niet zo goed af . Hij knuffelt wel veel met ze en 's avonds ligt 'ie altijd lekker even met ze op de bank om een filmpje te kijken voordat ze naar bed gaan. Ik vind het eigenlijk wel fijn zo, ik vind het best moeilijk om dingen uit handen te geven, dus handig dat ik dat nu niet zo hoef. En even met ze op de bank tv kijken ofzo, kan ik ook niet zo, daar heb ik de rust gewoon niet voor, ik moet altijd bezig zijn. Dus wel handig dat mijn vriend daar juist wel van is. Sowieso vind ik het superleuk om lekker gek me ze te doen en met ze te stoeien enzo en mijn vriend vindt dat een beetje eng. Met Milan gaat het nu wel, die is al wat groter, maar hij denkt echt nog steeds dat 'ie bij Isabelle elk moment wat kan breken . Kortom: wij vullen elkaar heel goed aan.
Hier een echte jongensvader, stoeien, rondje fietsen en beesten en/of tractors bekijken, voetballen, schommelen, in de tuin rommelen, enz enz. Maar ook troosten en zingen zit hij niet mee. Ik heb echt geen klagen!
hier een erg bezorgde lieve vader die graag troost en ook rustig een luiertje verschoond, helaas besteed hij ook enorm veel tijd aan zn hobby waardoor hij er vaak niet is met badderen enzo...
Die van mij is een natuurlalent al zeg ik het zelf. Hij zingt, praat, doet een poging om voor te lezen alleen is onze kleine meid nu 4 weken dus het gewenste resultaat blijft nog uit.. Maar ik hoorde vorige week door de babyfoon die nog aan stond dat onze kleine meid op de hoogte werd gebracht van het feit dat Ajax achter stond met voetbal. En hij vertelde dat zo leuk ik kwam niet meer bij van het lachen. En bij alles wat hij doet praat hij automatisch tegen haar. Erg leuk! Hij vindt alleen het badderen en aankleden moeilijk, vindt dat hij er te lang over doet en volgens hem kan ik het beter en sneller. Maar ik laat het hem toch doen hoor en de zaterdag is zijn badderdag de woensdag de mijne. Als ik straks weer moet werken zal hij het toch echt zelf ook moeten doen en kunnen!
hier is mijn vriend echt een super lieve papa (wat ik zelf niet had verwacht want hij had niets met kinderen) hij praat met ze hij leest voor zing voor ze (en VALS) als hij thuis is doet hij ook echt alles qua verzorging luiers badje etc.als fynn wakker is in de nacht is gaat hij naar hem toe. dus tja erg actief maar hij kan ook echt uren met een van de 2 op schoot zitten knuffelen met de kleine meid is het nog wel wat onwennig maar dat gaat steeds beter.
Precies de beschrijving van mijn man Hoewel hij pas 2 weken ervaring heeft.. Badderen en wassen heeft hij nog niet gedaan. Wel gedoucht (zolang ik aan/uitkleed) en veel troosten. Luier verschonen vind hij niet erg hoewel hij de poepluiers graag aan mij over laat haha. Maar ook mijn man heeft een hobby waar hij bijna elke avond mee zoet is en dan dus geen tijd heeft (vrij maakt) voor zn dochter.
Loesie, Hier een btj zo'n papa als van jouw vriendin...hij doet alleen "af en toe " gek....dan valt het mij ook direct op...moet eerlijk bekennen dat ik sosm denk dat het een gene is...mss zou ie het veel meer doen, zonder mij erbij.. Ik daarintegen doe zo achterlijk dat hij mij vaak uitlacht maar ik schaam me niet Die kleine vind wel zn rust bij hem, zit met gemak lekker op zn schoot, doet ie bij mij bijna nooooit! vertederende momentjes: Met hem knuffelen en steeds zeggen : ikhouvanjouikhouvanjouikhouvanjou Zeggen "jij bent mijn allerbeste vriend, grote jongen van papa heh " en dna zo lekker knuffelen samen... Wild spelen doet ie wel, in de lucht gooien, hem laten klauteren en klimmen op hem .... Verder is het een man van weinig woorden Ien ik juist een doortetterende praatmachine....dus dnek dat die kleine het bij hem wel lekker rustig vindt
Mijn man is een rustig type, maar kan zich erg leuk en lief vermaken met onze zoon. Hij kan de hele middag met hem op de grond spelen, kan niet wachten om te gaan fietsen, is lekker wild met hem, maar ook erg lief met hem...!
@zoe1983, mijn man gaat ook iedere avond hobby-en, en elke zaterdagmiddag (ik werk 1 nachtje dus ben zaterdag s morgens in bed, dan is hij bij haar) en eerlijk, daar baal ik wel van, t is doordeweek: om 5uur thuis, eten, en om 6uur weer weg. en dan klagen: ik heb mn dochtertje niet gezien ik hoop dat ie binnenkort doorheeft dat ze maar heel kort klein is, en dat ie er nu van moet genieten.
Ik hoop het ook! Gelukkig heeft mn man zn hobby vooral,thuis (muziek maken) dus zie ik hem nog tussendoor. Weet hij dat je daar zo van baalt?
Mijn man doet erg veel met ons meisje, vooral liedjes zingen en dan verzint hij het liefste zelf een liedje. Maar ook de verzorging doet hij veel. Vanacht werd Thirza wakker (dat gebeurt niet vaak bij ons) en dan bied hij zelf aan dat hij bij haar gaat kijken. En gisteren ontdekte ik haar 3de poepluier van die dag (net toen ik wilde eten) en dan zegt hij: dit kadootje is voor papa. En als we samen gaan wandelen, dan vind hij eigenlijk dat hij de wagen moet duwen. Ik geniet er steeds van als ik ze samen zie.
Hier ook beide: hij is met haar zowel druk als rustig! Samen kunnen ze lekker rustig zijn. Dan knuffelen ze en zingt hij liedjes of zet 'ie gekke stemmetjes op maar dan wel op een rustige toon. Maar ze kunnen samen heerlijk gek doen Op zijn schouders zitten en dan liedjes zingen, kietelen, knuffelen, met zijn tweetjes op de grond liggen om te spelen, achter elkaar aan kruipen en ga zo maar door! Maar het allerallerallerschattigste is toch wel de momentjes dat ik hem 'stiekem' afluister via de babyfoon. Dan hoor ik 'm bijvoorbeeld met haar door haar kamertje lopen en uitleggen wat ze allemaal zien! Er hangt een mobiel met stoffen visjes in haar kamertje en het is zooooo lief om hem te horen vertellen dat alle visjes gaan slapen omdat het nacht is en zij dan ook het allerbeste haar oogjes dicht kan doen! Want dan is ze morgen weer lekker fris wakker en kunnen ze samen spelen! Net als de kikker, de beer, het hondje en ga zo maar door! Hij zegt dat zoooo lief, dat ik helemaal smelt
Hier echt een geweldige papa! Van een op zichzelf gerichte botte boer is hij sinds de komst van de meiden veranderd in de ideale man en vader! Ik zou mij geen betere vader voor onze kinderen kunnen wensen. Niets is hem te veel. Knuffelen, voorlezen, stoeien, verschonen, badderen, troosten. , naar de dokter, ziekenhuis...Ookal is het midden in de nacht... we doen alles samen. Heeft een van de meiden gespuugd in bed, hij doet ze in bad, droogt ze af, trekt ze droge kleertjes aan en spreekt ze rustig toe... geeft niet meisje, papa zal je schoonmaken.... Ik verschoon de bedjes en ruim de vieze was op en maak een schoonbedje en geef papa aan wat hij nodig heeft. Als ik even weg wil, zegt hij, ga maar schat ik zorg wel voor de meiden... dan gaat hij met ze wandelen, spelen echt van alles. Smorgens is de jongste vaak eerder wakker, dan gaat hij met de kleine meid naar beneden zodat de oudste en ik nog even kunnen blijven liggen... Zucht... ik kan me echt geen betere vent wensen! Je begrijpt dat als hij zegt (ivm tweelingzwangerschap) het komt allemaal goed, dat redden we samen... dat ik daar volledig op kan vertrouwen!
Mijn man is een hele lieve vader met heel veel geduld. Maar een baby-man is het nooit geweest. hij wist niet goed wat hij ermee aan moest. daarbij kwam ook dat ik eigenlijk als een soort havik op haar nest zat dus hij kreeg ook niet echt de kans Maar mn kids zijn gek op hem en nu vind hij het wel leuker !
Mijn man doet echt alles met ons meisje enige wat hij niet gedaan heeft is in badje doen maar voor de rest een super papa! Zingen, spelen, wandelen hij kan en doet het allemaal zo fijn!
Mijn vriend is zo een lieve papa Die twee zijn altijd vrij druk bezig, stoeien, zingen, knuffelen, liedjes zingen, dansen zo leuk! verzorging zoals luier verschonen, eten geven enz. kan hij ook, maar als ik thuis ben doe ik dat meestal. Hij maakt het eten, ik geef het eten. En ik vind het prima zo, want ik hou zelf niet van koken (hij wel gelukkig) lijkt me eerlijk verdeeld. Ook die van mij besteed veel tijd aan zijn hobby, maar de vereniging is om de hoek dus als het even mooi weer is ga ik met de kleine gewoon lekker naar buiten en kijken. Dus last heb ik er eigenlijk niet van. Het is gewoon zo leuk om naar die twee te kijken van een afstandje!
Hier ook geen baby-man, verzorging deed ik toen ook altijd. Nu met deze leeftijden heeft hij veel meer met ze en snap dat ook wel.