Wij hebben onderstaand speelkleed gekocht. Er zit een handige opberg/waszak bij en het kleed kun je opvouwen. Er zit een flexibele boog/rand om het kleed en die kun je 'draaien' en plat vouwen. Tenminste, dat zóu moeten kunnen maar ik krijg het niet voor elkaar, heel frustrerend... Kan iemand het me uitleggen? Het is nogal een groot ding om gewoon te laten liggen namelijk, haha. Bedankt!
Als je de bogen aan de zijkanten naar elkaar toe trekt ( dus de linkerbogen naar elkaar en de rechterbogen zoals kleed nu op de foto staat). Als het goed is vouwt de bodem dan ook samen. Ik heb een vierkante versie en dan zitten er aan de rand van het kleed drukknopen die je aan elkaar vast kan maken zodat het kleed dubbel blijft zitten en niet weer ontvouwt.
Hahaha daar loop ik ook altijd mee te klungelen. M'n man niet. Je pakt volgens hem de zijkanten en dan draaien hem als een wokkel. Bv linkerhand naar voren en rechter naar achter. Wel een superkleed hè. Onze kleine man vindt hem iig geweldig en vermaakt zich er heel lang mee.
Dankjewel voor de reacties, het is gelukt! Werd niet zo plat als ik hoopte, maaaaaaaar, ik mag niet klagen