Wie weet er een leuke tip voor een kerstpakket voor moeder (oma)! Ze heeft het hele jaar door opgepast, en we willen iets voor max. 50 euro geven! Eerder al gegeven: - Armband - Zelfgemaakt kerstpakket Misschien weet iemand een leuke site waar ik online iets kan bestellen, zodat ze het bezorgen oid.. Tips zijn van HARTE WELKOM!
Ik zou zoiets doen: Rozentaart Mooi boeket met iets erbij Of een ritualspakket Cadeaupakketten | Rituals.com | Your body. Your soul. Your rituals.
Een kerstpakket bij de kaasboer/notenzaak? Die hebben vaak meerdere pakketjes in diverse prijsklassen. Hebben wij schoonouders gegeven toen schoonvader eerste jaar met de vut was.
Vorig jaar hebben we mijn moeder een iPod gegeven en mijn schoonmoeder een DolceGusto. (Ook voor het passen op de kindjes, ieder een dag in de week) Ik ben meer van een nuttig cadeau dan een mandje met spulletjes.. Wat het dit jaar wordt moet ik nog op broeden.
Wij hebben ouders en schoonouders een groot houten hart voor in de tuin kado gedaan en een diner bon voor het oppassen
Hangt er een beetje vanaf wat voor type je moeder is. Houdt ze van: Tuinieren?' Lezen? Wandelen? Bioscoop?
Vandaag kerstpakket naar mijn ouder gebracht met echt van alles erin drinken, chips, beschuit waardebon,jam en nog veel meer ze vonden het super leuk
Hier een koffiepakketten beide ouders zijn koffieleuten. Nog wat kadobonnen er bij in gedaan. Dus ben benieuwd wat ze er van gaan vinden. Vorig jaar soeppakket en dat jaar ervoor een verzorging/verwenpakket. Succes is altijd weer een hele kluif om wat te bedenken.
Ik vind dat kerstpakket echt een leuk idee, en dan vullen met vanalles leuks niet alleen met eten, bv een dikke plaid kost 5 euro bij blokker, van die geur kaarsen erin, of theelicht houders, een leuke dvd, pantoffels, warme sokken, chocomel en dat soort dingen, zoiets vind ik echt leuk en heb je echt de tijd genomen om alles bij elkaar te zoeken
Hier hebben we een kerstpakket laten samenstellen bij de plaatselijke groente/fruitteler. Hierin zaten allerlei streekproducten uit groningen, met lekkers, nuttige dingen, enz. In een leuke aardappelkrat is deze bezorgd. Ze vonden het erg leuk
Het is uiteindelijk een memobord gewonnen, met een waardebon voor een hotelovernachting, samen met paps! En nog wat lekkers hier en daar in het memobord gestopt! Kaartje erbij, en een kleurplaat van zoonlief! Ze vond het leuk..
Hier zelf een pakket gemaakt. Mand gevuld met wijn, geurkaarsjes, set wax. Lichtjes, chocolaatjes, foto van de kids met lijstje, bon voor schoonheidssalon. Wat plastic erom en klaar.